شوخی کومان با آلبا و گریزمن؛ چه کسی بزرگ‌تر است؟

شوخی کومان با آلبا و گریزمن؛ چه کسی بزرگ‌تر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - امروز در تیم بارسلونا تولد سه نفر به طور همزمان بود؛ رونالد کومان، جوردی آلبا و آنتوان گریزمن. در واقع این سه نفر به طور همزمان روز تولدشان بود و اردوی بارسا روز شادی را تجربه کرد و باید دید که در بازی مقابل رئال سوسیداد به چه شکل عمل می‌کند.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان سرمربی بارسلونا با انتشار این تصویر از خودش در کنار دو شاگردش یعنی جوردی آلبا و آنتوان گریزمن تولد آن‌ها را تبریک گفته و با آن ها شوخی هم کرده است. رونالد کومان نوشته:" تولدمان مبارک... چه کسی بزرگ‌تر است؟" تا بدین ترتیب با وجود اختلاف سنی زیاد خود نسبت به گریزمان و آلبا با آن‌ها شوخی کرده باشد و خود را جوان تر بداند!

رونالد کومان در شروع کار خود در بارسلونا اعتقاد چندانی به گریزمن نداشت و خیلی کم به او بازی می‌داد اما به مرور زمان ارتباطش با او بهتر شد و با تغییر پست آنتوان گریزمن، این مهاجم فرانسوی توانست به جایگاه جدید خود خو گرفته و بازی های بهتری را ارائه دهد.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که رابطه‌ی رونالد کومان با آنتوان گریزمان بسیار خوب است و این پستی که کومان منتشر کرده و شوخی که در این پست کرده می‌تواند بیانگر همین موضوع باشد.

1470