پدری: ای‌ کاش مسی تا چند سال دیگر در بارسلونا بماند

پدری: ای‌ کاش مسی تا چند سال دیگر در بارسلونا بماند

پایگاه خبری فوتبالی – پدری، بازیکن جوان و مستعد بارسلونا که امسال یکی از خوب‌های این تیم بوده از اولین روزی ملاقات با مسی و حضور کنار او صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، پدری در گفت و گو با El Club del Deportista درباره اولین حضورش کنار مسی و اولین روزی که او را دیده گفته: اولین روزی که مسی را دیدم باور نمی‌‌کردم و فکر کردم دروغ است. زمانی که کنار مسی بودم شوکه شده بودم که او را می‌بینم. شبیه این بود که در یک شوی تلویزیونی حضور دارم یا یک بازی کامپیوتری. باورکردنی نبود.

پدری در ادامه درباره تجربه بازی کنار سوپراستار آرژانتینی تیم بارسلونا گفته: بازی کنار مسی آسان است زیرا زمانی که توپ را به او می‌دهید یا او را در موقعیت قرار می‌دهید می‌دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد. سعی من هم همین است. توپ را در بهترین موقعیت به بازیکنان بدهم تا تیم از یک حرکت مفید بهره ببرد.
لیونل مسی هنوز قرارداد خود را با بارسلونا تمدید نکرده و یه همین دلیل هم شاید تجربه بازی کنار مسی برای پدری تنها یک سال باشد و ادامه نیابد. پدری درباره آینده مسی گفت: امیدوارم تا چند سال کنار او باشم. فوق‌العاده خواهد بود اگر بتوانم از بازی کنار مسی لذت ببرم و از حضور کنارش چیزهای زیادی یاد بگیرم.

1101