ماشین سازی صفر - استقلال 2/ پایانِ 99 با 33/ گیتار ارسلان، استقلال را کوک کرد

ماشین سازی صفر - استقلال 2/ پایانِ 99 با 33/ گیتار ارسلان، استقلال را کوک کرد

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار برگشت دو تیم ماشین سازی و استقلال با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در این دیدار، استقلال موفق شد با گل به خودی بازیکن ماشین سازی و گل ارسلان مطهری در نیمه اول پیروز به رختکن برود. این نتیجه تا پایان بازی پایدار بود تا مجیدی دومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر بیستم را به دست آورد.

چهارشنبه 27 اسفند 99

ماشین سازی – استقلال  ساعت 16

تیم داوری: اشکان خورشیدی- علیرضا ایلدرم- محمد شاکر – رامین بابایی   

ترکیب استقلال

رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب ماشین سازی

محمد امین رضایی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، بهمن سالاری، محمدامین اسدی، منصور باقری، سعید حسین پور، حبیب گردانی، سید محمد ابوترابی

شرح گل:

 ماشین سازی 0- استقلال 1 (محمد نادری 20): ارسال دقیق مهدی قایدی از روی ضربه کرنر را محمد نادری با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

ماشین سازی 0- استقلال 2 (مطهری 42): مهدی قایدی به زیبایی از سمت چپ وارد محوطه جریمه ماشین سازی شد و با پاسی دقیق در دهانه دروازه مطهری را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با بغل پایی مطمئن توپ را تبدیل به گل کند.

کارت زرد

محمد نادری (53) از استقلال

حبیب گردانی (73) از ماشین سازی

تعویض ها

ماشین سازی: رضا آذری به جای سید محمد ابوترابی (40)/ سیدمحمد حسینی به جای منصور باقری (85)

استقلال: احمد موسوی به جای بابک مرادی (55)/ مهدی مهدی پور به جای آرش رضاوند (55)/ متین کریم زاده به جای مهدی قایدی (76)/ داریوش شجاعیان به جای مسعود ریگی (85)/ سینا خادم پور به جای فرشید اسماعیلی (85)

لحظات حساس:

 دقیقه 15: ارسال خطرناک حبیب گردانی از روی ضربه آزاد را رشید مظاهری با مشت دور کرد.

دقیقه 16: بهمن سالاری با نفوذ به محوطه جریمه تیم استقلال از سمت راست، یک پاس عرضی خطرناک ارسال کرد اما بازیکنی از ماشین در دهانه دروازه نبود که از این پاس استفاده کند.

دقیقه 38: شوت سنگین حبیب گردانی از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری با یک دست راهی کرنر کرد.

دقیقه 78: ارسلان مطهری با سماتجت خود را وارد محوطه جریمه ماشین کرده و با یک شوت سنگین از زاویه بسته دروازه را هدف گرفت که محمد امین رضایی این ضربه را به خوبی مهار کرد.

6641