گواردیولا پس از پیروزی مقابل گلادباخ: امیدوارم به همین روند خود ادامه دهیم

گواردیولا پس از پیروزی مقابل گلادباخ: امیدوارم به همین روند خود ادامه دهیم

پایگاه خبری فوتبالی - سه شنبه شب منچسترسیتی موفق شد با پیروزی 2-0 در برابر گلادباخ جواز حضور به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. 

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا حالا در ترکیبش مصدوم خاصی ندارد و امیدوار است که بتواند از مرحله بعد نیز عبور کند و به مرحله نیمه نهایی راه یابد. او پس از پایان بازی گفت: "نمایش خوبی در زمین داشتیم و توانستیم بازی را از همان ابتدا کنترل کنیم. در لیگ قهرمانان، شما هیچ وقت نمی‌توانید از صعود و پیروزی مطمئن باشید، اما به ثمر رساندن 2 گل کار را راحت‌تر کرد. در صحنه‌های گل همگی در پست خود، توپ را سریع به گردش در می‌آوردند. خیلی از بازیکنان همچون، فیل فودن و برناردو سیلوا کیفیت خیلی بالایی دارند و به ما کمک می‌کنند، اما امروز همگی خیلی خوب بودند و از صعود به مرحله بعد خوشنودیم. بعد از ایام فیفا دی، فرصت فکر کردن داریم. کیفیت بازیکنان در هر بازی افزایش پیدا می‌کند و امیدوارم بتوانیم به همین روند خود ادامه دهیم. همیشه می‌گویم که اگر تلاش کنید، نتیجه خوبی می‌گیرید. امروز خواستیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و دیدید که چه اتفاقی افتاد."

پپ در ادامه نیز افزود: "حالا تمامی بازیکنان ما سالم هستند و به همین دلیل من 6 یا 7 بازیکن را چرخشی بازی می‌دهم. اگر می‌خواهید در چنین تورنمنت‌هایی رقابت کنید، باید سرحال باشید. هنوز زمان زیادی از فصل باقی مانده است."

4416