سرمربی شهرداری بم: یک اتفاق باعث شد قهرمان نشویم

سرمربی شهرداری بم: یک اتفاق باعث شد قهرمان نشویم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: یک اتفاق باعث شد من در بازی برابر سپاهان شاگردانم را همراهی نکنم و با یک شکست قهرمانی لیگ برتر را از دست بدهیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، مرضیه جعفری پس از کسب عنوان نایب قهرمانی شهرداری بم در لیگ برتر سال 99 اظهار داشت: در بازی مقابل سپاهان اصفهان به دلیل بستری شدن پسرم در بیمارستان همراه تیم نبودم و بازیکنانم بدون مربی برابر این تیم مسابقه دادند که 2 بر یک شکست خورده و صدرنشینی را از دست دادند. فکر می‌کنم اگر این اتفاقات رخ نمی داد و من کنار تیم بودم، شاید چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد.

وی درباره بازی پایانی شاگردانش برابر وچان کردستان گفت: در بازی پایانی برابر وچان کردستان همراه تیم بودم و خوشبختانه 4 بر صفر پیروز شدیم. به هر حال به تیم شهرداری سیرجان تبریک گفته و به شاگردانم هم که از جان و دل زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم درباره از دست دادن هشتمین قهرمانی متوالی لیگ برتر فوتبال بانوان عنوان کرد: شاید یک اتفاق باعث شد قهرمان‌نشویم، چون نبود یک مربی در کنار تیم تاثیرگذار است و شاگردانم نگران بیماری پسر من بودند.

جعفری تیم شهرداری بم را قهرمان لیگ برتر سال 99 دانست و ادامه داد: در مجموع من معتقدم شهرداری بم قهرمان واقعی است، چون اگرچه اول فصل نتیجه خوبی کسب نکردیم اما توانستیم تیم را جمع کرده و در دو بازی قبل هم شهرداری سیرجان را شکست داده و صدرنشین شدیم اما در بازی مقابل سپاهان شاید حکمت الهی بود که نتوانم تیم را همراهی کنم و اخراج مونا حمودی و حضور نداشتن من در کسب این نتیجه بی‌تاثیر نبود.

1984