فریبا در گفت و گو با فوتبالی: دانشگر با غیرت است اما پیشینه بدی دارد

فریبا در گفت و گو با فوتبالی: دانشگر با غیرت است اما پیشینه بدی دارد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکوست استقلال معتقد است نظم و انضباط تیمی از هر مسئله ای مهم تر است و نباید به آن خدشه ای وارد شود.

به گزارش فوتبالی، بهتاش فریبا در مورد اینکه نسبت به موضوع محمد دانشگر چه موضعی دارد گفت: دانشگر بازیکن با تعصب و با غیرتی است و بارها مشاهده کرده‌ایم که سرش را جلوی توپ می‌گذارد و با پای زخمی بازی می‌کند. ولی متاسفانه پیشینه بدی دارد و تمام مربیان با او یکبار دچار مشکل شدند. دانشگر را از نزدیک نمی‌شناسم ولی باید این موضوع اداره شود تا هر کس تیم را به هم نریزد. آقای مجیدی کار درستی کرده و در زمان فکری هم همین را گفتم. نظم و انضباط خیلی حائز اهمیت است.

او  در مورد عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات ادامه داد: استقلال نفرات خوبی دارد و در هر پست دو بازیکن باکیفیت دارد. برای مثال در راست ووریا و موسوی و در چپ نادری و میلیچ را در دفاع  دارد و یک مقدار فشار خط حمله روی دروازه حریفان کم است که اگر دیاباته آماده باشد، بسیار خطرناک است. چون فصل قبل هم آقای گل شد و مهدی قایدی هم بهترین مهاجم ما بوده است. ما درگیر سه جام هستیم و قطعاً ادامه بازی‌ها فشرده‌تر خواهد شد و تیم ها باید هر سه، چهار روز یکبار بازی کنند و قطعاً حضور بازیکنان با کیفیت واجب است.

 بازیکن اسبق استقلال در مورد دیدار فردای این تیم با ماشین سازی افزود: روی کاغذ با تفاضل گل بالا برنده بازی هستیم ولی از آن طرف به ماشین سازی شوک وارد شده و پاشازاده جدا شده و مجددا سعید اخباری برگشته و ما دیده ایم که تیم هایی مثل ماشین سازی تیم های بزرگ را دچار مشکل کردند اما اگر استقلال بتواند در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی گل بزند می‌تواند تعداد گل‌های زیادی را در کل بازی به ثمر برساند.

1122