اخباری: ما برای فرار از سقوط می‌جنگیم و استقلال در کورس قهرمانی است/ ماشین‌سازی به لحاظ روحی آسیب دیده است

اخباری: ما برای فرار از سقوط می‌جنگیم و استقلال در کورس قهرمانی است/ ماشین‌سازی به لحاظ روحی آسیب دیده است

پایگاه خبری فوتبالی- محمدسعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز می‌گوید که تیمش در دو سه بازی اخیر به لحاظ روحی و روانی دچار آسیب شده است.

به گزارش فوتبالی، محمدسعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: دیدار فردا بازی بسیار مهمی برای تیم ماشین‌سازی و استقلال است. یک تیم برای کورس قهرمانی مبارزه می‌کند و یک تیم برای فرار از منطقه سقوط؛ همیشه بازی‌هایی که پخش مستقیم دارد، شرایط روحی و روانی متفاوتی را رقم می‌زند.
وی افزود: با تیمی بازی داریم که نسبت به قبل متحول شده، توپ را خوب در زمین می‌چرخاند، بازیکنان بسیار خوبی دارند و کادرفنی‌شان فوق‌العاده است. امروز مجدداً به مجموعه ماشین‌سازی ملحق شدم و از نظر روحی و روانی، بازیکنان ما در دو سه بازی اخیر دچار آسیب شدند. پس از دو باخت متوالی و شکست در جام حذفی، سعی می‌کنیم از نظر روحی و روانی با آنها صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم تیم را به خوبی ریکاوری کرده، از آن حالت روحی خارج کنیم و بازیکنان برای یک بازی خوب آماده شوند. همانطور که در نیم فصل اول، بازی‌های خیلی خوبی از لحاظ سبک فوتبالی انجام می‌دادیم و به همان سبک بازگردیم. بازیکنان ما این پتانسیل را دارند و امیدوارم از فردا این کار را شروع کنیم.

اخباری درباره غایبان تیمش برای دیدار مقابل استقلال گفت: مصدوم زیاد داریم که شرایط‌شان را بررسی می‌کنیم و بازیکن محروم هم داریم که باید شرایط بررسی شود تا به خوبی از نفرات جایگزین بهره ببریم.

6641