نظری: مددی کارهای اجرایی مربوط به انتقال قاسمی‌نژاد را انجام می دهد/ پول واریز شده به حساب بودورف برگشت خورد

نظری: مددی کارهای اجرایی مربوط به انتقال قاسمی‌نژاد را انجام می دهد/ پول واریز شده به حساب بودورف برگشت خورد

پایگاه خبری فوتبالی- سخنگوی باشگاه استقلال گفت: مددی به عنوان مدیرعامل استقلال کارهای اجرایی مربوط به انتقال قاسمی نژاد را پیگیری می کند.

به گزارش فوتبالی، حجت نظری درباره آخرین وضعیت جذب امین قاسمی‌نژاد از سوی باشگاه استقلال اظهار داشت:‌ خواهش می‌کنم از همه هواداران عزیزمان می‌خواهم مسائل را در آرامش دنبال کرده و به ما هم اجازه بدهند بتوانیم در آرامش اهداف و منافع باشگاه را تأمین کنیم. استقلال برای جذب این بازیکن مصر است و مکرر این موضوع را دنبال کرده و هممچنان پیگیر هستیم.

وی افزود: با قاسمی‌نژاد مذاکرات و با باشگاه شهرخودرو مکاتباتی صورت گرفته است. از این بازیکن خواسته شد به باشگاه استقلال ملحق شود اما آنچه اکنون مهم است اختلاف نظر در درون مجموعه پدیده درباره مالکیت این باشگاه است.  شب گذشته یکی از مسائلی که در جلسه هیأت مدیره استقلال درباره جذب قاسمی‌نژاد مطرح شد همین موضوع بود. 

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد:در نهایت اگر قرار باشد وی به باشگاه استقلال ملحق شود که امیدواریم خیلی زود این موضوع رقم بخورد این است که ابتدا باید ببینیم چه عزیزی رضایت‌نامه‌اش را امضاء‌کند. اختلاف نظر درباره این موضوع است که آیا مالکیت باشگاه پدیده همچنان در اختیار فرهاد حمیداوی است یا اداره کل ورزش و جوانان خراسان.

نظری ادامه داد: احمد مددی مکلف شد این موضوع را از فدراسیون فوتبال استعلام بگیرد و در نهایت از طریق هر مرجعی که فدراسیون فوتبال به عنوان مالک باشگاه اعلام کند بحث رضایت‌نامه را پیگیری خواهیم کرد و امیدواریم زمانی که تکلیف اخذ رضایت‌نامه از باشگاه پدیده مشخص شد بتوانیم خیلی زود کارهای نقل و انتقالات مربوط به قاسمی‌نژاد را انجام بدهیم.

وی افزود:‌ باشگاه استقلال در این موضوع کاملا مصمم است. الحمدلله نظر مجموع هیأت مدیره هم مشخص و مثبت است و اختیارات لازم هم در این حوزه به مدیرعامل استقلال داده شده است. در کنار آن عزیزان ما در هیأت مدیره به ویژه عبدیان هم تمام همکاری‌های لازم را انجام داده‌اند. نامداری مشاور هیأت مدیره هم پیگیر این موضوع است.

سخنگوی باشگاه استقلال تصریح کرد: تمام عزیزان با انتقال این بازیکن به استقلال موافق هستند اما کارهای اجرایی را به  عهده مدیرعامل باشگاه سپرده‌ایم و ان‌شاالله در کوتاه‌ترین زمان ممکن این امر قطعی شود. اکنون با چالش اختلاف نظر درباره مالکیت باشگاه پدیده مواجه هستیم و اگر این موضوع حل شود سراغ سایر موارد می رویم. بحث‌هایی در مورد مدت و مبلغ قرارداد خیلی جدی نیست و تلاش می‌کنیم در انعقاد قرارداد منافع استقلال را تأمین کنیم.

نظری تأکید کرد: قطعا اولویت ما منافع باشگاه استقلال است گاهی امکان دارد این منافع از طریق هزینه پایین‌تر انجام دادن باشد و گاهی از طریق جذب یک بازیکن که قیمت بالاتری دارد. اما آنچه مهم است تأمین منافع باشگاه است حتما به دنبال این هستیم بازیکنان کیفی و مورد نیاز تیم را طبق انتظار کادر فنی جذب کنیم تا به تیم ما ملحق شوند.

وی درباره اینکه با این تفاسیر باشگاه پرسپولیس چگونه فرشاد فرجی را از تیم پدیده جذب کرده است گفت: من در این مورود اطلاع دقیقی ندارم زیرا کارهای اجرایی حتما امروز بر اساس استعلام مددی از فدراسیون فوتبال این مسأله هم مشخص خواهد شد که از طریق چه مرجعی توانسته‌اند با فرجی توافق کنند. احراز این موضوع کار دشواری نیست اما باز هم می‌گویم شب گذشته یکی از مسائل جدی مطرح شده در هیأت مدیره همین بحث بود به همین دلیل جذب قاسمی‌نژاد مقداری به تعویق افتاد در غیر اینصورت هواداران استقلال خبری در این حوزه دریافت می‌کردند.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره اینکه شنیده می‌شود به دلیل مسدود بودن حساب نیکولای بودورف پول واریز شده از سوی باشگاه استقلال تا کنون به حساب وی ننشسته توضیح داد: حسابی که وی اعلام کرده بود مشکل داشت و با وجود اینکه کل پول را واریز کرده بودیم این مبلغ برگشت خورد دیروز با خود بودورف و فیفا مذاکراتی شد و نامه‌نگاری‌هایی از طریق پست الکترونیک انجام گرفت. 

وی افزود:هم این بازیکن حساب جدیدی به ما اعلام کرد و فیفا هم اعلام کرد با توجه به اینکه پول را قبلا واریز کرده‌اید و مشکل از حساب وی بوده به محض واریز مجدد پول و اعلام سوئیفت به ما پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز خواهیم کرد. امروز پول را مجدد واریز خواهیم کرد و به نظر می‌رسد بلافاصله پس از این اقدام پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود و مشکلی از این لحاظ نخواهیم داشت.

سخنگوی باشگاه استقلال در گفت و گو با رادیو تهران اضافه کرد: در روزهای پایانی سال 99 قرار داریم سالی که خیلی از ما خاطرات بدی از آن داریم خیلی از عزیزان‌مان را از دست دادیم که غیرقابل باور است، دنیای فوتبال، ورزش و دیگر اقشار از این بیماری آسیب دیده‌اند و امیدوارم سال 1400 برای تمام مردم جهان و ایران و کل اهالی فوتبال خوب باشد و شاهد باز شدن ورزشگاه ها باشیم تا بار دیگر شور و هیجان وصف‌ناپذیر سکوها را ببینیم.

6641