ریاست افشاریان در کمیته داوران منتفی شد

ریاست افشاریان در کمیته داوران منتفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- حضور عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در کمیته داوران به عنوان رییس منتفی شد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه با توجه به حضور خداداد افشاریان در هیات رییسه فدراسیون، عزیزی خادم این داور بازنشسته را به عنوان رییس کمیته داوران مشخص خواهدکرد، اما از ساختمان سئول خبر می رسد حضور این داور قدیمی و بازنشسته در کمیته داوران فدراسیون فوتبال به عنوان ریاست منتفی شده است.

پس از اینکه در رای‌گیری هیئت رییسه فدارسیون فوتبال خداداد افشاریان توانست با رأی‌آوردن به ‌عنوان کارشناس، به هیئت رییسه راه پیدا کند و با‌توجه‌به اینکه رئیس کمیته داوران باید عضو هیئت رییسه باشد، گفته می شد این داور بازنشسته شانس زیادی برای رسیدن به این سمت دارد که بعد از بررسی هایی که در فدراسیون انجام گرفت این موضوع منتفی شد.

گفته می شود شهاب عزیزی خادم قصد دارد به زودی رییس جدید کمیته داوران و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال را معرفی کرده تا تغییرات در فدراسیون جدید به این کمیته برسد و شاهد حضور افراد جدید در این پست ها باشیم، آنچه مشخص است تغییرات در کمیته داوران و دپارتمان داوری قطعی خواهد بود.

عزیزی خادم که نگاه ویژه ای به استفاده از کمک داور ویدیویی دارد، این موضوع را در دستور کار قرار داده و قصد دارد با تشکیل کارگروه ویژه زیرساخت های لازم را برای استفاده از این تکنولوژی در ورزشگاه های ایران را برای دو فصل آینده فراهم کند تا مشکلات داوری به حداقل برسد.

۷۶۵۵