تحلیل خصوصیات بازی آرمان رمضانی توسط علی لطیفی

تحلیل خصوصیات بازی آرمان رمضانی توسط علی لطیفی

پایگاه خبری فوتبالی- علی لطیفی می گوید آرمان رمضانی، خرید جنجالی استقلال توسط او به فوتبال معرفی شده است.

به گزارش فوتبالی، علی  لطیفی در مورد کنار  گذاشته شدن محمد دانشگر توسط فرهاد مجیدی گفت: من بدون اینکه بدانم چه اتفاقی افتاده و  بدون هیچ تردیدی می‌گویم که مقصر دانشگر است و به اعتقاد من فرهاد مجیدی بهترین تصمیم را گرفته است چون بازیکن به هیچ عنوان حق ندارد نظم تیمی را زیر پا بگذارد. قطعا حق را به فرهاد مجیدی می‌دهم. منتها در زمان‌هایی اتفاق‌هایی می‌افتد و انسانها جایزالخطا هستند به خصوص بازیکنانی که تحت فشار هستند و از طرف رسانه ها و هواداران زیر ذره بین هستند.نوع مدیریت کردن بازیکنی که بی‌انضباطی کرده خیلی مهم است. نمی توانم قضاوتی  بکنم چون اطلاعاتی ندارم که دلیل اصلی بی انضباطی دانشگر چه بوده و شرایط درون باشگاهی استقلال چه بوده است. قطعا فرهاد مجیدی باید مدیریت کند و از این اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ می دهد جلوگیری شود.

او در مورد خرید جنجالی استقلالی ها یعنی آرمان رمضانی نظرش را اینگونه بیان کرد: آرمان رمضانی بازیکن من بوده و می توان گفت در دوره ای که با من بوده به فوتبال ایران معرفی شد و‌ به  تیم سایپا انتقال پیدا کرد. رمضانی یک بازیکن تاثیرگذار در زمان‌هایی است که تیم ها در لاک دفاعی فرو می روند و یک بازیکن تاثیرگذار در بازی مستقیم است. بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس دو روی سکه دارد. بازیکن هوایی  هستند که کاملا شرایط برایشان سخت می‌شود و در برزخ قرار می گیرند که نه آن چنان دیده می شوند و نه مربیان می توانند به خوبی از توانایی آنها استفاده کنند. استفاده از پتانسیل یک بازیکن یک امر مجزا است که  حداقل می‌توانیم بگوییم در پرسپولیس این اتفاق برای رمضانی نیفتاد ولی در استقلال امیدوارم که این اتفاق برایش بیفتد. آمار رمضانی در عمق خیلی موفق است ولی در ارسال از جناحین توانایی بالا را ندارد و باید روی این موضوع کار کند چون در تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس ارسال از جناحین زیاد است و اگر می‌خواهد سرنوشتی که در پرسپولیس گریبانش را گرفت در استقلال نگیرد باید روی این ضربات کار کند.

لطیفی در پایان در مورد اوضاع چوکا تالش افزود: نیم فصل اول به خاطر نداشتن بازیکن بسیار ضعیف شدیم تا اینکه اتفاق مبارک افتاد و مدیریت باشگاه تغییر کرد و آقای عزتی ورود و او چاله چوله ها را پر کرد. هواداران  فکر نمی‌کردند بتوانیم اینگونه امتیاز بگیریم، هوادارانی که امسال نتوانستند کنار ما حضور داشته باشند. آنها در استادیومی که به قلعه عقابها معروف است نتوانستند ما را همراهی کنند و همه در استادیوم هایشان بازی کردند ولی ما بازی نکردیم.

1122