حضور سعید دقیقی در فدراسیون فوتبال

حضور سعید دقیقی در فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- مسئول پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال بدون برگزاری جلسه با شهاب الدین عزیزی خادم این محل را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی به عنوان مسئول پروژه‌های عمرانی فدراسیون، به خیابان شیخ بهایی شمالی رفته بود تا درباره آخرین فعالیتهایش گزارشی به رئیس فدراسیون ارائه کند منتهی به خاطر حضور عزیزی خادم در جلسات مختلف، دقیقی موفق به دیدن رئیس فدراسیون فوتبال نشد و گزارشش را به دستیار عزیزی خادم ارائه کرد.

در گزارش دقیقی، آخرین فعالیت های مرکز تیمهای ملی و پروژه های نیمه کاره و بودجه هایی که باید از فیفا و ای اف سی گرفته شود و همچنین پولهایی که از فیفا و ای اف سی گرفته شده و همچنین پولهایی که در این سالها در پک و مرکز تیمهای ملی هزینه شده به دستیار رییس فدراسیون فوتبال ارائه شد.

نکته جالب درباره دقیقی اینکه او در صورت موفقیت علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال، به عنوان نایب رئیس دوم این مجموعه کارش را آغاز می‌کرد اما حالا فعلا در مرکز تیم های ملی حضور دارد.

دقیقی که در شورای شهر قزوین حضور دارد، هفته‌ای سه روز به تهران می‌آید تا پیگیر آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی فدراسیون فوتبال باشد.

1984