پاسخ به سوال؛ ماجرای جلسه ویژه برای عیسی آل کثیر

پاسخ به سوال؛ ماجرای جلسه ویژه برای عیسی آل کثیر

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس دیروز آخرین دفاعیه خود را در پرونده محرومیت آل کثیر انجام داد.

به گزارش فوتبالی،دیروز آخرین جلسه استماع عیسی آل کثیر برگزار شد که در این جلسه تیم حقوقی پرسپولیس آخرین دفاعیات خود در خصوص محرومیت مهاجم قرمزها را انجام دادند. اما در فاصله 20 روز تا پایان محرومیت آل کثیر برگزاری این جلسه کمی سوال برانگیر بود که چرا باشگاه پرسپولیس همچنان اصرار به پیگیری این پرونده دارند.

مشاور رسانه ای مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص می گوید"دفاعیه باشگاه پرسپولیس در پرونده عیسی آل کثیر، رسیدن به بازی نفت مسجدسلیمان و بخشش جریمه مالی است. همچنین باشگاه خواهان این است که آل کثیر هرچه سریع تر به تمرینات بازگردد"

آل کثیر روز 12 مهر با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا با محرومیت شش ماهه مواجه شد و تا 12 فروردین اجازه بازی را از دست داد. اگرچه هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه به حکم ای اف سی معترض بودند اما او خوش شانس بود که با کمترین میزان جریمه مواجه شد و حالا می‌تواند از ابتدا در لیگ قهرمانان آسیا 2021 بازی کند.

آل کثیر که در بازی های 2020 توانست دروازه الشارجه، پاختاکور و السد را باز کند و با چهار گل خود را به عنوان مدعی جدی کفش طلا نشان دهد، پیش از آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بازی لیگ برتری را تجربه خواهد کرد و بعد به استقبال حریفان آسیایی پرسپولیس می‌رود تا شایستگی خود را بار دیگر اثبات کند. 

در حالی مهاجم قرمزها به روزهای پایانی محرومیت خود نزدیک می شود که حسرت جدی و بزرگ هواداران پرسپولیس، غیبت آل کثیر در فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. پرسپولیس با این مهاجم گلزن در بازی فینال می توانست حریفی بسیار خطرناک تر برای اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و در لیگ برتر امسال باشد.

7655