کدام‌ بازیکن بارسلونا پیراهن امباپه را گرفت؟

کدام‌ بازیکن بارسلونا پیراهن امباپه را گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 2 مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه بازیکنی بود که در حذف بارسلونا تاثیر بسیار زیادی گذاشت. او در بازی رفت هتریک کرد و در بازی برگشت هم تک گل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا کار را برای آبی و اناری پوشان بسیار دشوار سازد و آن ها به سمت حذف شدن هدایت کند.

اما پس از سوت پایان بازی در پاریس و اینکه حذف بارسلونا قطعی شد، بازیکنی که به سمت امباپه رفت و پیراهن او را گرفت و در واقع معاوضه‌ی پیراهن را با کیلیان امباپه انجام داد، پدری بود. این بازیکن جوان به نظر می‌رسد که می‌خواست یک یادگاری از امباپه داشته باشد. البته امباپه و پدری اختلاف سنی حدود 4 سال دارند و هر دو هم هنوز بسیار جوان هستند چرا که امباپه 22 ساله است و پدری تنها 18 سال دارد و آینده‌ی درخشانی پیش روی اوست.

در هر صورت و با رقم خوردن این شرایط باید دید که ادامه‌ی لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت پی اس جی و کیلیان امباپه تا چه مرحله‌ای از این رقابت ها جلو خواهند رفت.

1470