کامیابی نیا امیدوار به بازگشت در جدال جام حذفی

کامیابی نیا امیدوار به بازگشت در جدال جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی- بعد از نمایش موفق در پست دفاع میانی، با پایان مصدومیت کنعانی زادگان، این کامیابی نیا بود که بار دیگر به نیمکت فرا خوانده شد و اکنون این بازیکن امیدوار است برابر مس نوین کرمان بار دیگر شانس حضور در ترکیب را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، پرسپولیس روز جمعه در اولین گام از جام حذفی در فصل جدید برابر مس نوین در کرمان حاضر خواهد شد و یحیی گل محمدی امیدوار است اینبار تیمش در مسیر 5 گانه تا فینال بتواند به موفقیت بزرگی دست یابد.

یکی از بازیکنانی که از امیدواری زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی برخوردار است کمال کامیابی نیا است. هافبک دفاعی سرخ‌ها که در دوران مصدومیت محمدحسین کنعانی زادگان در پست مدافع میانی به کار گرفته شد و یکی از کم اشتباه‌ترین دوران فوتبالی خود را در این تیم پشت سر گذاشت. با این حال بعد از بهبودی مدافع میانی سرخ‌ها، این کامیابی نیا بود که به نیمکت بازگشت و فرصت حضور در پست تخصصی خود را نیز از دست داد.

اکنون با توجه به فشردگی بازی‌ها و دیدار با مس نوین دسته دومی در جام حذفی، کامیابی نیا امیدوار است بار دیگر به ترکیب اصلی سرخ‌ها بازگردد و فرصت بازی فیکس را به خود اختصاص دهد. کامیابی نیا به مدت یک فصل در مس کرمان بازی کرده بود و با فضای این شهر نیز کاملا آشناست و باید دید یحیی این فرصت را نصیب شماره 11 باتجربه تیمش خواهد کرد یا خیر.

7474