قابی تماشایی از رونالدو و په په دست در دست هم!

قابی تماشایی از رونالدو و په په دست در دست هم!

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس و پورتو در بازی برگشت مرحله‌ی یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار حساسی را در ورزشگاه تورین ایتالیا برگزار می‌کنند و په په و کریستیانو رونالدو، دو بازیکن پرتغالی، در این بازی مجددا با هم روبرو شدند. این دو سال ها در رئال مادرید کنار هم توپ می‌زدند و دو دوست صمیمی باهم هستند.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که در بازی رفت، په په پیراهن های کریستیانو رونالدو را برای بازیکنان پورتو یعنی هم‌تیمی هایش گرفته است و به آن‌ها داده است چرا که په په رابطه‌ی بسیار خوبی با کریستیانو رونالدو دارد. این دو بازیکن پرتغالی علاوه بر دوران درخشانی که در رئال مادرید داشتند، در تیم ملی پرتغال هم با هم دوستانی خوب بودند و دورانی خوب آنجا داشتند و در یورو 2016 با بازی های خوبی که از خود ارائه دادند، توانستند به قهرمانی برسند.

اکنون په په و رونالدو بار دیگر با هم روبرو شدند و این بار، بازی در چهارچوب مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود و مدافع پرتغالی و کریستیانو رونالدو، روی یک صحنه کنار هم قرار گرفتند و دست در دست هم دادند و صمیمیت آن‌ها به تصویر کشیده شد و این قاب ماندگار و دیدنی از این بازی به ثبت رسید.

1470