مغانلو چگونه پرسپولیسی شد؟/ هدیه ای از دبی!

مغانلو چگونه پرسپولیسی شد؟/ هدیه ای از دبی!

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزها موفق شدند در نقل و انتقالات زمستانی شهریار مغانلو را به خدمت بگیرند تا مشکلات خط حمله خود را بر طرف کنند.

به گزارش فوتبالی، شکار جدید قرمزها فصل قبل با درخشش در خط حمله تیم پیکان یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای نقلوانتقالات تابستانی بود. اما این بازیکن ترجیح داد راهی پرتغال شده و برای تیم سانتاکلارا بازی کند، اما شرایط آنطور که موردنظر این بازیکن بود، نشد و پرسپولیسی‌ها اینبار در نقلوانتقالات زمستانی سراغ او رفتند تا شرایط پوشیدن پیراهن قرمز پرسپولیس را برای او فراهم کنند.

پس از توافق صورت گرفته بین طرفین، هرچند پیشنهاد یکی از تیمهای لیگ برتری نزدیک بود همه تلاشهای پرسپولیس را در این ماجرا به باد بدهد اما درنهایت این بازیکن به تهران آمد و با پرسپولیس قرارداد 6 ماهه‌ و به صورت قرضی را به امضا رساند. در این میان شنیده‌ایم با توجه به مشکلات مالی که قرمزها با آن دست به گریبان هستند، بعد از تخفیفی که باشگاه پرتغالی برای صدور رضایتنامه 6 ماهه این بازیکن داد و حاضر شد به جای 75 هزار یورو مبلغ 50 هزار یورو دریافت کند، این مبلغ توسط یک هوادار خارجنشین که قبلا هم در مقاطعی به کمک این باشگاه آمده بود، پرداخت شده تا باشگاه پرسپولیس بدون هیچ مشکلی این قرارداد را به امضا برساند. 

7655