چلسی 2-0 اورتون؛ توخل نبرد سهمیه را از آنچلوتی برد

چلسی 2-0 اورتون؛ توخل نبرد سهمیه را از آنچلوتی برد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، چلسی و اورتون در یک بازی حساس به مصاف هم رفتند. این بازی از این جهت حساس بود که می‌تواند روی گرفتن سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا بسیار موثر باشد. در این بازی چلسی در نهایت با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی رسید و گام بلندی برای کسب سهمیه و قرار گرفتن در جمع تاپ فور در هفته‌های آینده برداشت.

به گزارش فوتبالی، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با پپ گواردیولا بسیار درخشان عمل کرده و فاصله زیادی با دیگر تیم ها ایجاد کرده است و به احتمال بسیار زیاد قهرمان لیگ برتر انگلیس خواهد شد و به همین علت دیگر تیم ها بر سر کسب سهمیه‌ی فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا و قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس تلاش می‌کنند.

در این بازی بن گادفری با یک گل به خودی، باعث به ثمر رسیدن گل اول چلسی شد و گل دوم را هم در نیمه‌ی دوم جورجینهو از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان توماس توخل موفق شوند با نتیجه‌ی دو بر صفر، این جنگ بر سر سهمیه را از شاگردان کارلو آنچلوتی ببرند و باید دید که در هفته‌های آینده به چه شکل عمل خواهند کرد.

1470