سوال روز/ پرسپولیس مطالبات سوشا و شایان مصلح را تسویه می کند؟

سوال روز/ پرسپولیس مطالبات سوشا و شایان مصلح را تسویه می کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- دو بازیکن سابق پرسپولیس همچنان به باز شدن پنجره نقل و انتقالات داخلی این باشگاه معترض هستند.

به گزارش فوتبالی، شایان مصلح و سوشا مکانی می‌گویند پنجره‌های پرسپولیس در حالی باز شده که این باشگاه هنوز پولی به ما نداده است و این موضوع در ادامه می تواند مشکلاتی برای قرمزها به وجود بیاورد.

در حالی که باشگاه پرسپولیس بعد از جذب مهدی ترابی و دریافت آی تی سی این بازیکن قصد داشت از او در بازی مقابل صنعت نفت استفاده کند اما به دلیل بدهی این باشگاه به بازیکنان سابق خود که به حکم قطعی علیه قرمزها منجر شده بود موفق به استفاده از این بازیکن و دریافت کارت بازی او از سازمان لیگ نشد.

مدیرن این باشگاه طی مذاکراتی که با شاکیان خود داشتند و ارائه تضمینات مالی لازم به کمیته تعیین وضعیت موفق به باز کردن پنجره نقل و انتقالات داخلی خود در نیم فصل و دریافت کارت بازی مهدی ترابی برای حضور در ترکیب این تیم شدند که این موضوع علیرغم تاکید نورشرق رییس کمیته تعیین وضعیت و محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس با برخی از طلبکاران توافق کرده و برای سایرین هم مدت زمان سه ماه داده شده است، با واکنش شایان مصلح و سوشا مکانی مواجه شده است و آنها اعتقاد دارند علیرغم عدم توافق با آنها وجه این بازیکنان نزد اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس لکه دار شده است و این مهلت فدراسیون به باشگاه خیانت به پرسپولیس خواهد بود چون این باشگاه اراده ای برای پرداخت بدهی ها ندارد.

واکنش بازیکنان سابق پرسپولیس به باز شدن پنجره نقل و انتقالات قرمزها در حالی است که پرسپولیسی‌ها با کمیته تعیین وضعیت توافق کردند و قرار شد که بدهی شاکیان به نوبت پرداخت شود اما در این میان 5 شاکی اصلی پرسپولیس می‌گویند هنوز پولی به ما پرداخت نشده است از جمله آنها می‌توان به سوشا مکانی و شایان مصلح اشاره کرد که روی هم حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارند. 

شاید باشگاه پرسپولیس قبلاً می توانست از این دو بازیکن تخفیف بگیرد و به نوعی رضایت آنها را جلب کند اما در شرایط فعلی این دو نفر اصلاً تخفیف نمی دهند و همه پول خود را می خواهند.

حالا باید منتظر ماند و دید اختلاف طرفین طی هفته جاری برطرف می‌شود یا باز هم قرار است ادامه پیدا کند؟ 

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس روز گذشته در این رابطه گفته بود پول طلبکاران را به ترتیب از سال های گذشته پرداخت می‌کنیم به این شکل که اولویت با کسانی است که از سالهای خیلی قبل تر از باشگاه طلب دارند.

7655