پیام جالب مهاجم رئال مادرید پس از «لایی» خوردن از بازیکن اتلتیکو

پیام جالب مهاجم رئال مادرید پس از «لایی» خوردن از بازیکن اتلتیکو

پایگاه خبری فوتبالی - جدا از رقابت همیشگی میان اتلتیکو و رئال مادرید، در پایان بازی دیشب دو تیم، لوکاس وازکز یک اقدام "جوانمردانه" در مورد یانیک کاراسکو مهاجم بلژیکی اتلتیکو انجام داد.

به گزارش فوتبالی، در حین بازی، وینگر بلژیکی اتلتیکو به لوکاس دربی زد که این حرکت تکنیکی کاراسکو با واکنش های زیادی همراه شد. وازکز نه تنها از وایرال شدن این حرکت ناراحت نشد بلکه در توییتر نوشت:" چقدر زیبا، کاراسکو!"

بسیاری از فوتبالدوستان از این که لوکاس وازکز این قدر با جنبه بالا نسبت به این موضوع برخورد کرده، ابراز شگفت زدگی کردند و وی را بازیکنی "باجنبه" دانسته اند.

رئال مادرید شب گذشته با تساوی مقابل اتلتیکو اختلاف پنج امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کرد اما فرصت کاهش اختلاف به دو امتیاز را از دست داد. لوکاس وازکز که پست اصلیش وینگر است در این فصل با توجه به مصدومیت های کارواخال پست خود را تغییر داده و در پست دفاع راست بازی می کند که البته در این پست عملکرد خوبی داشته است. لوکاس در این فصل 20 بازی در رئال داشته که مجموعا در 17 بازی فیکس بوده است. او از نظر تعداد حضور فیکس در لالیگا با بهترین رکوردی که در رئال مادرید داشت، برابری کرده است و می تواند در بازیهای بعدی از این رکورد عبور کند.

4125