رسانه کاتالانی: رئیس جدید باشگاه بارسلونا مشخص شد

رسانه کاتالانی: رئیس جدید باشگاه بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، امروز به طور رسمی و به طور حضوری برگزار شد و افراد مختلفی در این رای گیری شرکت کرده و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند. خوان لاپورتا، ویکتور فونت و فریچا سه گزینه‌ای بودند که به این مرحله از انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا رسیده بودند و با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش فوتبالی، اکنون به گفته TV3 کاتالونیا، خوان لاپورتا با بیشترین رای در این انتخابات، برنده شده است و او به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا انتخاب شده است. البته هنوز به طور رسمی این قضیه تایید نشده است و صرفا ادعایی است که از سوی این رسانه‌ی کاتالان مطرح شده و باید منتظر ماند تا نتایج به طور رسمی اعلام شوند.

البته این ادعا به احتمال بسیار زیاد به واقعیت نزدیک است چرا که همه می‌دانستند که شانس خوان لاپورتا در این انتخابات بیش از دو نامزد دیگر است و او در مرحله اول رای گیری هم با درصد بالایی و به عنوان نفر اول به این مرحله رسیده بود.

لاپورتا تبلیغات بنری گسترده‌ای برای این انتخابات داشت و به نظر می‌رسد که هزینه های او به ثمر نشسته و او به زودی به عنوان رئیس جدید باشگاه پر طرفدار بارسلونا شروع به کار خواهد کرد.

1470