هیه‌رو: هیچ‌وقت رئال مادرید را از لیست مدعیان قهرمانی خط نزنید

هیه‌رو: هیچ‌وقت رئال مادرید را از لیست مدعیان قهرمانی خط نزنید

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع افسانه‌ای ۲ دهه پیش رئال مادرید اعلام کرده هیچ‌گاه نباید تصور کرد رئال مادرید از کورس قهرمانی خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، فرناندو هیه‌رو در گفت و گو با سایت گل گفته: رئال مادرید هنوز می‌تواند برای قهرمانی بجنگد؟ صادقانه بگویم بله. چنین تصوری دارم. من چنین شرایطی را تجربه کرده‌ام. به خاطر دارم که در یک بازی مهم شکست خوردیم اما آرام آرام به سمت جام حرکت کردیم و در هفته آخر قهرمان شدیم. اختلاف امتیازات فعلی آن قدر زیاد نیست. یک نتیجه می‌تواند تعادل را به نفع یک تیم تغییر دهد. تقویم فوتبالی هر ۲ تیم سخت است و بستگی دارد کدام تیم‌ می‌تواند تا انتهای فصل دوام بیاورد.

هیه‌رو در ادامه افزود: چیزی که اهمیت دارد این است که ترکیب تیم چقدر آماده باشد و مصدمیت‌ها چه تاثیری بگذارند. خواهیم دید این اتفاقات در ادامه فصل چه تاثیری می‌گذارد. مصدومیت ها می‌تواند روی تلاش تیم در راه رسیدن به قهرمانی تاثیرگذار باشد. بازی مهمی در پیش است زیرا رئال مادرید می‌تواند با یک برد مسیر رسیدن به موفقیت را کوتاه کند. اگر رئال مادرید را مانند من بشناسید هیچگاه آن‌ها را تا انتهای فصل از کورس قهرمانی خارج نمی‌کنید. هیجان انگیز است زیرا تیم‌های بزرگی قرار است رو به روی هم بازی کنند و بازی های مهمی باقی مانده. بارسلونا، سویا و اتلتیکو در این کورس قهرمانی حاضر هستند.

1101