تصاویری از استقبال شگفت‌انگیز هواداران از استیون جرارد و تیمش

تصاویری از استقبال شگفت‌انگیز هواداران از استیون جرارد و تیمش

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران گلاسکو رنجرز این روزها در پوست خود نمی گنجند. پس از آن که رقیب دیرینه شان سلتیک در 9 فصل پیاپی قهرمان لیگ اسکاتلند شد، حالا بالاخره نوبت آنها رسیده است.

به گزارش فوتبالی، استیون جرارد توانست رنجرز را با کسب 27 برد و چهار تساوی از 31 بازی و اختلاف دست نیافتنی و 28 امتیازی با تیم دوم به صدر جدول برساند. رنجرز فقط به چهار امتیاز نیاز دارد تا قهرمانی خود را رسمی کند و شنبه شب میزبان تیم سن میرن خواهند بود.  اگر رنجرز امشب پیروز شود، همه نگاه ها به سمت بازی سلتیک و دندی یونایتد در روز یکشنبه خواهد بود که اگر سلتیک امتیاز از دست بدهد قهرمانی تیم جرارد رسمی می شود.  هواداران رنجرز می خواهند هر چه زودتر به طلسم ده ساله تیمشان خاتمه بخشیده شود و برای بازی امشب کوهی از انگیزه هستند.

هواداران تیم جرارد از ساعاتی پیش از بازی خودشان را به اطراف ورزشگاه رسانده اند و یک جو شگفت انگیز را با مواد آتش زا، طبل و پرچم ایجاد کرده اند.

تجمع این جمعیت در دوران کرونا اتفاق خوشایندی نیست اما در هر صورت چنین تصاویری نشان می دهند که چقدر دل فوتبالدوستان برای دیدن هواداران در کنار تیمهایشان تنگ شده است. جرارد نیز که با خودروی رنج روور خود وارد استادیوم می شد با استقبالی همچون یک قهرمان مواجه شد. 

4125