بحران درون دروازه بایرن مونیخ؛ خسته شدن نوبل از نیمکت نشینی

بحران درون دروازه بایرن مونیخ؛ خسته شدن نوبل از نیمکت نشینی

پایگاه خبری فوتبالی - این روزها همه اتفاقات باشگاه بایرن مونیخ درخشان نیست، به خصوص درون دروازه. در حقیقت مانوئل نویر در تیم مونیخی همچنان فیکس است، اتفاقی که در شروع فصل قابل پیش بینی بود اما الکساندر نوبل را عصبانی کرده است.

به گزارش فوتبالی، نوبل یکی از دروازه بان های آینده دار فوتبال آلمان است که در تابستان از شالکه جدا شد و تصمیم گرفت که راهی بایرن شود اما بندی در قراردادش وجود دارد که باید در تعداد بازیهای مشخصی حضور پیدا می کرد. این دروازه بان 24 ساله امسال فقط دو بای داشته است که از این شرایط به هیچ وجه راضی نیست. 

استفان بکس، وکیل این بازیکن گفت که نوبل در فکر جدایی به صورت قرضی است. وی در مصاحبه با کیکر بیان کرد:" اگر الکس تا تابستان بازی نکند، به فکر انتقال قرضی خواهیم بود." این در حالیست که در شروع فصل اخباری مطرح شده بود که نویر از این که در قرارداد نوبل بندی وجود دارد که در تعداد مشخصی بازی حضور داشته باشد، ابراز خشم کرده بود.

به نظر می رسد که هانسی فلیک در حال حاضر کاملا به نویر اعتماد دارد و به همین خاطر به احتمال فراوان نوبل در تابستان راهی موناکو خواهد شد چرا که نیکو کواچ سرمربی این تیم علاقه زیادی به نوبل دارد و می خواهد این دروازه بان را به خدمت بگیرد.

4125