چهار گزینه پیش روی دروازه‌بان بایرن مونیخ

چهار گزینه پیش روی دروازه‌بان بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر نوبل دروازه بان 26 ساله سه سال پیش در حالی از شالکه به بایرن مونیخ ملحق شد که امید زیادی داشت تا به جایگزین مانوئل نویر در تیم باواریایی و تیم ملی آلمان تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، نوبل در آن زمان پیشنهادهای پرشماری داشت اما در نهایت بایرن مونیخ را انتخاب کرد. این دروازه بان از نیمکت نشینی در بایرن خسته شد و به همین خاطر از سال 2021 قرضی به موناکو رفته است. شایعاتی در مورد بازگشت نوبل به بایرن در زمستان با توجه به مصدومیت شدید نویر مطرح شده بود اما این دروازه بان ترجیح داد که در باشگاه فرانسوی بماند. به همین خاطر بایرن به سراغ خرید یان سومر دروازه بان باتجربه سوییسی از بروسیا مونشن گلادباخ رفت. 

بیلد حالا گزارش داده است که نوبل در تابستان چهار گزینه پیش روی خود دارد. اگر نویر در بایرن مونیخ بماند، قطعا نوبل حاضر نیست تا نیمکت نشین او شود. گزینه اول دروازه بان 26 ساله این است که قرضی به تیمی دیگر برود. گزینه دوم او هم این است که قرارداد قرضی خود با موناکو را حداقل برای یک فصل بیشتر یعنی تا 2024 تمدید کند به این امید که تا آن زمان نویر از بایرن رفته باشد.

اگر نویر در تابستان 2023 از بایرن جدا شود، نوبل به تیم مونیخی برمی گردد و برای حضور در ترکیب با سومر رقابت خواهد کرد. گزینه چهارم هم این است که قرارداد نویر با بایرن تا 2025 یا 2026 تمدید شود که بدین ترتیب مسیر نوبل و بایرن مونیخ برای همیشه از هم جدا خواهد شد و این دروازه بان با قراردادی قطعی به تیمی دیگر می رود.

4125