بازیکن سابق رئال مادرید: راموس قبل از حضور رونالدو در رئال ادای او را در‌می‌آورد!

بازیکن سابق رئال مادرید: راموس قبل از حضور رونالدو در رئال ادای او را در‌می‌آورد!

پایگاه خبری فوتبالی – رویستون درنته، بازیکن هلند سابق تیم رئال مادرید اعالم کرده قبل از آن که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید حضور پیدا کند سرخیو راموس به شوخی مدل ضربه زدن او را تقلید می‌کرده است.

به گزارش فوتبالی، درنته در گفت و گو با ال چرینگیتو گفته: کاملا بخاطر دارم زمانی که کریستیانو در باشگاه حضور نداشت سرخیو راموس پس از پایان تمرین سعی می‌کرد ضربات ایستگاهی را مانند کریستیانو بزند. او این مسئله را مانند شوخی انجام می‌داد اما زمانی که رونالدو به باشگاه آمد دیگر سرخیو این کار را انجام نداد.

درنته به مدت یک سال با کریستیانو هم‌تیمی بود و کنار او در رئال مادرید حضور داشت. او در این رابطه می‌گوید: کریستیانو انسان متفاوتی بود و در سطح متفاوتی نسبت به من تمرین می‌کرد. به طور مثال من حالا ۳۳ ساله هستم و به باشگاه می‌روم اما کریستیانو این کارها را ۱۵ سال پیش انجام می‌دهم. او بازیکنی بسیار حرفه‌ای بود. اگر کسی می‌خواهد کیفیتش را در زمین مسابقه حفظ کند رونالدو می‌تواند یک الگو باشد.

درنته به مدت ۵ فصل از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ با رئال مادرید قرارداد داشت اما تنها ۳ فصل اول قراردادش در رئال مادرید حضور داشت و بقیه مدت را در اورتون و هرکولس به طور قرضی سپری کرد.

1101