لوپتگی پس از شکست مقابل بارسلونا: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

لوپتگی پس از شکست مقابل بارسلونا: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد

پایگاه خبری فوتبالی – سرمربی تیم سویا پس از شکست دردناک مقابل بارسلونا و حذف از جام حذفی اعلام کرد فوتبال روی بدش را به آن‌ها نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم سویا یک ناکامی بزرگ را تجربه کرد و در حالی که دیدار رفت را ۲-۰ از بارسلونا برده بود در دیدار برگشت ۳ گل دریافت و نتیجه را در مجموع ۳-۲ به حریف واگذار کرد. اتفاقی که باعث ناراحتی سرمربی و بازیکنان سویا شد.

لوپتگی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: ما بدترین لحظات در فوتبال را تجربه کردیم. در دیداری که به توپ بسیار کم ضربه زدیم. فوتبال در بازی مقابل بارسلونا روی تلخ خود را نشان داد. از یک فینال محروم شدیم که در چند بازی گذشته روی آن به شدت کار کرده بودیم. باید این سم را هضم کنیم و به بازی‌های بعد بیندیشیم.

جردن، هافبک تیم سویا هم در ادامه افزود: واقعا آسیب دیده‌ایم. برای هواداران خوشحال نیستم و حس بدی برای آن‌ها دارم. می توانستیم در پنالتی‌ها بازی را ببریم.

سویا هم اکنون در لیگ قهرمانان هم وضعیت خوبی ندارد و باید شکست ۳-۲ مقابل دورتموند را در دیدار برگشت جبران کند که با توجه به کمبود روحیه فعلی بازیکنان‌شان امری سخت به نظر می‌رسد.

1101