پیش بازی وچان کردستان- سپاهان اصفهان/تلاش برای حیثیت بر باد رفته

پیش بازی وچان کردستان- سپاهان اصفهان/تلاش برای حیثیت بر باد رفته

پایگاه خبری فوتبالی- دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر جمعه به هفته چهارم از مجموع ۶ هفته مسابقاتی خود می رسد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که فوتبالی‌ها نگاه ویژه‌ای به دیدار مهم شهرداری بم و شهرداری سیرجان دارند، از ساعت ۱۳ روز جمعه، پانزدهم اسفند ماه، دو تیم وچان کردستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه ملک‌نیا سنندج به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آخرین تقابل این دو تیم به هفته قبل بازمی‌گردد که در واپسین هفته از دور رفت مرحله نهائی رقابت های لیگ، در صفائیه مبارکه مقابل هم حاضر شدند. این بازی با برتری 2 گله زردپوشان همراه بود و به نوعی وچان درپی انتقام بازی پیشین خود خواهد بود.

ذو تیمی که در مرحله نخست به عنوان تیم های دوم گروه های خود راهی دور پایانی شده‌اند، دور رفت دور نهائی رابا وضعیت نامناسابی به پایان رساندند تا متحمل یک روند سینوسی شوند.

وچان کردستان به همان اندازه که در دور نخست زهردار و مصمم برای پیروزی بود، در دور نهائی شلخته و بی‌برنامه است. اشتباهات فردی مداوم، فرصت سوزی بسیار و ثبت تنها یک گل تنها بخشی از شخصیت تیم کردستانی در دور نهائی است.

شاگردان فاطمه صادقی با باخت هفته قبل مقابل سپاهان، کابوس باخت های متوالی به تیم سیرجان را کامل کردند و اکنون به اندازه کافی از جام قهرمانی دور می‌باشند. همین امر را می‌توان به فال نیک گرفت تا بازیکنان این تیم با استرس کمتر و به دور از دغدغه در بازی های آینده به میدان بیایند.

وچان در دور نهائی، 2 شکست مقابل سپاهان و شهرداری سیرجان و یک تساوی مقابل شهرداری بم کسب کرده تا همچنان تیم بدون برد این مرحله باقی بماند.

زهرا قنبری کاپیتان وچان کردستان با ۱۹ گل زده عنوان دومین گلزن برتر لیگ را به خود اختصاص داده است. قنبری در تلاش است تا با تداوم عملکرد درخشان خود در این مرحله به تعداد گل های لیگ برتری‌اش بیفزاید و به خانم‌گلی برسد.

در سوی مقابل سپاهان در دور رفت، یک برد و دو شکست کسب کرد تا خوش‌بین ترین هوادار این تیم هم رویای روی سر بردن جام قهرمانی توسط کاپیتان تیمش را در سر نداشته باشد.

سپاهانی‌ها که باخت های سنگینی در دو هفته ابتدایی داشتند، با استعفای مهناز امیرشقاقی روبرو شدند و حواشی پیرامون کادرفنی، صندلی مربی‌گری را برای رضوان رضایی خالی کرد. او که پیش‌تر پیشنهاد کمک مربی‌گری تیم سپاهان را نپذیرفته بود، اکنون به همراه محمد یاوری به مقصود خود رسیده است.

به کار گرفتن هاجر دباغی که دوباره آسیب دیده همچنان در هاله‌ای از ابهام است اما نمایش درخشان این تیم در بازی رفت برابر وچان تا حدودی خیال هواداران را راحت کرده و  چشم امید این روزهای سپاهان را به پاهای شقایق روزبهان دوخته است. بازیکنی که در بازی قبل مقابل وچان 2 بار موفق به گلزنی شده.

در طول تاریخ، سپاهان اصفهان و وچان کردستان سه بار به مصاف هم رفته‌اند. کردستانی‌ها از این سه تقابل 2 مرتبه سربلند از زمین بیرون آمده‌اند و سهم سپاهان یک برد است که آن را هفته قبل و برای نخستین بار مقابل وچان تجربه کرده.

سپاهان اصفهان با 3 امتیاز در رده سوم و وچان کردستان با یک امتیاز در قعر جدول چهارتیمی دور نهائی رقابت ها حضور دارند و این بازی به نوعی تقابل پایین نیشنان لیگ به شمار می‌رود. شاید این دو تیم دیگر شانسی برای قهرمانی نداشته باشند اما نیم نگاهی هم به تقابل دیگر این هفته دارند.

این بازی حساس با سوت فاطمه نصراللهی در ورزشگاه ملک‌نیا شهر سنندج آغاز خواهد شد. همچنین مرضیه بهداروند و زینب منادیان‌زاده به عنوان کمک های اول و دوم و زمانه سلیمی به عنوان داور چهارم در کوبل داوری حضور دارند. پریسا مرادی نیز ناظر فدراسیون در جدال فردا خواهد بود.

7655