سرمربی میلان: کیفیت نداشتیم/ همه از نتیجه ناراضی‌ هستند

سرمربی میلان: کیفیت نداشتیم/ همه از نتیجه ناراضی‌ هستند

پایگاه خبری فوتبالی – شب گذشته میلانی‌ها در حالی که تا دقیقه پایانی ۱-۰ از حریف شکست خورده بود توانستند با پنالتی  کسیه از شکست بگریزند. این تساوی اما نتیجه خوبی برای میلانی که در کورس قهرمانی است به شمار نمی‌رود.

به گزارش فوتبالی، استفانو پیولی پس از تساوی میلان به خبرنگاران گفت: می‌خواستیم برنده شویم و این نتیچه باعث شرم است. می‌دانستیم که بازی سختی مقابل اودینزه خواهیم داشت. من قاطعیت و عدم شفافیت را دیدم. تیم ما ریتم نداشت اما عزم راسخ و انگیزه برای برد را داشت. مانند هر بازی دیگری کار را آغاز کردیم و هر دیدار داستان خودش را دارد. روز یکشنبه مقابل حریفی بازی کردیم که می‌خواست فوتبال بازی کند اما اودینزه این سبک فوتبال را انجام داد. باید در نبردهای درون زمین برنده می‌شدیم.

سرمربی تیم میلان درباره دوناروما و عملکردش در زمین که به نظر می‌آمد روی گل حریف مقصر بوده گفت: هنوز با او صحبت نکرده‌ام. او بارها ما را نجات داده. حالا باید سعی کنیم به روندمان ادامه دهیم. یک نتیجه نیمه مثبت کسب کردیم و باید به بازی‌های بعدی فکر کنیم. حضور ابراهیموویچ در سانرمو؟ ما بابت این نتیجه ناراضی هستیم و مطمئن هستم زلاتان هم مانند هر کس دیگری از این نتیجه ناراضی است.

1101