فاتی: از قرار گرفتن در بین نامزدهای جایزه لاروس بسیار خوشحالم

فاتی: از قرار گرفتن در بین نامزدهای جایزه لاروس بسیار خوشحالم

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی مهاجم 18 ساله بارسلونا به عنوان نامزد جایزه لاروس (بهترین پیشرفت سال) معرفی شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه بارسلونا، آنسو فاتی گفت: "این یک افتخار برای من است. اگر شما به دیگر افراد کاندیدا نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید که این جایزه چه قدر مهم است. من از تمام کسانی که به من رای دادند، تشکر می‌کنم. برندگان پیشین این جایزه، همگی ورزشکاران بزرگی هستند."

او در ادامه افزود: "بازی کردن برای بارسلونا، رویایی بود که به حقیقت پیوست. هدف من از روز اول، راه‌یابی به ترکیب اصلی بود و برای آن خیلی تلاش کردم. هر بچه‌ای که به لاماسیا می‌آید، یک هدف دارد."

فاتی در خصوص مسی نیز گفت: "بسیار خوش شانس هستم که در کنار بهترین بازیکن دنیا بازی و تمرین می‌کنم و این شانس را دارم که از او چیزهای زیادی بیاموزم. مسی همیشه به من می‌گوید که فروتن باش. او مرد ساده‌ای است. همچنین می‌خواهم از هواداران تشکر کنم. فوتبال بدون آن‌ها لذت همیشگی را ندارد. بعد از خانواده‌ام، این هواداران هستند که الهام بخش من هستند." 

آنسو فاتی در این فصل از لالیگا، در هفت بازی موفق به زدن چهار گل شده است. او و یارانش فردا شب در چهارچوب رقابت های جام حذفی، دیداری حساس میزبان سویا خواهند بود. دیدار رفت این دو تیم با حساب 2-0 به سود سویا به پایان رسید.

4416