آقا معلم طلسم را شکست/ اولین امتیاز در پنجمین بازی

آقا معلم طلسم را شکست/ اولین امتیاز در پنجمین بازی

پایگاه خبری فوتبالی- مجید جلالی که از چهار بازی اخیرش چهار شکست را تجربه کرده بود با خریدهای جدیدش پا به میدان گذاشت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته نساجی در حالی میزبان آلومینیوم بود که مجید جلالی تا پیش از این و پس از تغییر و تحولاتی که روی نیمکت این باشگاه رخ داده بود نتوانسته بود امتیازی را کسب کند تا همچنان مورد انتقاد هواداران این تیم قرار بگیرد. 

جلالی که از خریدهای جدیدش اکبر صادقی، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر، در ترکیب 11 نفره نساجی استفاده می کرد توانست در پایان بعد از 4 شکست و در پنجمین گام به عنوان سرمربی این تیم اولین امتیاز را کسب کند. 

مجید جلالی در بازی با آلومینیوم اراک امیدوار به کسب سه امتیاز و اولین برد در نساجی بود اما همه اتفاقات بازی به سود این مربی پیش نرفت.

در حالی که در این دیدار خانگی همه چیز مهیا بود که نساجی به اولین سه امتیاز در بازی با آلومینیوم اراک دست یابد اما در پایان به همان یک امتیاز بسنده کردند. نساجی با گل زامهران که روی غفلت خط دفاعی حریف به ثمر رسید مجید جلالی و شاگردانش را به هدف نزدیک کرد و حتی تیم با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. در نیمه ی دوم اما یک لحظه غفلت خط دفاعی نساجی یعنی همان اشتباهی که خط دفاعی حریف مرتکب شده بود کافی بود که آلومینیوم اراک به گل مساوی دست یابد. 

نساجی که در دور رفت بازی های لیگ برتر امتیازات زیادی را از دست داده است برای ماندن در جدول بازی ها نباید به راحتی امتیازات را در خانه و خارج از خانه از دست بدهد.

با این حال مجید جلالی که در بازی های آینده شانس بیشتری برای بازی دادن به مهره های جدید تیم خواهد داشت به آینده نساجی امیدوار است و هم چنان از تماشاگران خواست صبور باشند.

7655