گواردیولا: آگوئرو برای راهیابی به ترکیب اصلی، باید در بهترین فرم خود باشد

گواردیولا: آگوئرو برای راهیابی به ترکیب اصلی، باید در بهترین فرم خود باشد

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اذعان داشت که جایگاه هیچ‌کس از جمله سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی در ترکیب اصلی تصمین شده نیست. 

به گزارش فوتبالی، سرخیو آگوئرو آخرین بار در روز سوم ژانویه در دیدار مقابل چلسی به میدان رفت و بعد از آن به خاطر ابتلا به بیماری کووید 19 نتوانست برای سیتیزن‌ها بازی کند. او 14 بازی پیاپی را به همین خاطر از دست داد و حالا گواردیولا معتقد است که او باید برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش زیادی بکند. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا در این باره گفت: "سرخیو می‌داند که باید در بهترین فرم خود قرار بگیرد تا بتواند در ترکیب 11 نفره تیم بازی کند. او از روز اول این موضوع را می‌داند. در تیم من فقط بازیکنانی که شایسته باشند به میدان خواهند رفت. من سعی می‌کنم تصمیمات عادلانه‌ای اتخاذ کنم. البته عدالت برای یک بازیکن به معنی بی عدالتی برای بازیکن دیگر است. بازی سختی را در برابر وست‌هم یونایتد پشت سر گذاشتیم و خوشحالم که سرخیو توانست 60 دقیقه برای ما بازی کند. او بازیکن مهمی برای ماست و همان‌طور که می‌دانید او مهم ترین گل تاریخ این باشگاه را به ثمر رسانده است. ما می‌خواهیم به او کمک کنیم و می‌دانم که او می‌تواند از این شرایط عبور کند."

منچسترسیتی امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه اتحاد میزبان وولورهمپتون است.

4416