اسکولز: تیاگو برای منچستریونایتد مناسب بود نه لیورپول!

اسکولز: تیاگو برای منچستریونایتد مناسب بود نه لیورپول!

پایگاه خبری فوتبالی – هافبک سابق منچستریونایتد اعلام کرده تیاگو بیشتر به درد منچستر یونایتد می‌خورد و در این تیم می‌توانستد با توجه به سیستم قرمزپوشان به موفقیت برسد.

به گزارش فوتبالی، پل اسکولز در جدیدترین گفت و گوی خود درباره حضور تیاگو در لیورپول و عملکردش در این تیم گفته: روشی که لیورپول با ۳ هافبک بازی می‌کند به نظر من مناسب او نیست. زمانی که شما در یک پست بیشتر در عرض در یک خط هافبک ۳ نفره حضور پیدا کنید باید به همه جای زمین سرک بکشد و تیاگو چنین بازیکنی نیست. او باید در میانه میدان ایستا باشد و با کنترل بازیکنان آن‌ها را وارد بازی کند. چیزی که در آن توانایی دارد و مطمئن نیستم که سبک لیورپول با تیاگو جور باشد. او بازیکنی با مشخصات بازیکنانی که کلوپ با آن‌ها بازی می‌کند نیست.

اسکولز که خودش سال‌ها در میانه میدان برای منچستر یونایتد در لیگ برتر بازی کرده در ادامه افزود: فکر می‌کنم او مناسب منچستر یونایتد است. در تیمی که ۲ بازیکن با قابلیت حفظ توپ حضور دارند یک هافبک قدرتمند مانند تیاگو می‌تواند به خوبی همه چیز را کنترل کند. کلوپ و لیورپول خیلی نمی‌خواهند بازی ها را کنترل کنند و به سمت دروازه حریف یورش می‌برند. او آن انرژی را ندارد که انرژی خط هافبک را افزایش دهد.

1101