خبر بد سرمربی تیم المپیک مصر برای هواداران لیورپول

خبر بد سرمربی تیم المپیک مصر برای هواداران لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - محمد صلاح به مسابقات المپیک توکیو در تابستان آینده خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، شوقی غریب سرمربی تیم زیر 23 سال مصر اعلام کرد که صلاح بخشی از لیست اولیه بازیکنانی خواهد بود که به مسابقات ژاپن می روند. هر کشور می تواند سه بازیکن بزرگسال را بدون محدودیت سنی در لیست خود قرار بدهد و صلاح نیز در لیست تیم ملی مصر حضور خواهد داشت.

مصر هنوز در مورد این تصمیم با باشگاه لیورپول صحبت نکرده است. مدافع عنوان قهرمانی لیگ انگلیس بدین ترتیب ستاره 28 ساله خود را در بخش مهمی از فصل از دست خواهد داد. بدین ترتیب یورگن کلوپ در اردوی پیش فصل و همچنین آغاز فصل نخواهد توانست روی یکی از مهمترین بازیکنان هجومی تیمش حساب کند. 

بازیهای المپیک که قرار بود در تابستان گذشته برگزار شود به خاطر کرونا یک سال به تعویق افتاد. بازیها بین سوم تا هجدهم مرداد برگزار خواهد شد و از سویی لیگ انگلیس نیز اواسط مرداد آغاز خواهد شد. بدین ترتیب صلاح پیش فصل و همچنین شروع لیگ برتر را از دست خواهد داد. مهاجم مصری طبیعتا بعد از المپیک به کمی استراحت نیاز خواهد داشت و مشخص نیست که آیا در بهترین شرایط بدنی به مسابقات لیگ برتر خواهد رسید یا نه.

غریب سرمربی تیم المپیک مصر در مصاحبه با تلویزیون گزارش اعلام کرد که محمد الشناوی و یک دروازه بان از رده بزرگسالان نیز در اردو حضور خواهند داشت.

4125