خبر خوش برای بارسلونا: بازگشت معجزه‌آسای پدیده فصل

خبر خوش برای بارسلونا: بازگشت معجزه‌آسای پدیده فصل

پایگاه خبری فوتبالی - یک خبر بزرگ و البته شگفت انگیز برای هواداران بارسلونا در تمرین روز سه شنبه. پدری محصول آکادمی بارسا امروز بدون مشکل در کمپ شماره یک مجموعه ورزشی تیتو ویلانوا در کنار سایر هم تیمی هایش تمرین کرد و بدین ترتیب در عین ناباوری خودش  را به بازی حساس مقابل سویا در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا رساند.

به گزارش فوتبالی، در ابتدا پیش بینی می شد که پدری حداقل دو هفته دیگر به علت مصدومیت از میادین دور خواهد بود اما در عین ناباوری پس از 48 ساعت به تمرینات برگشت. حالا باید دید که آیا کومان در مقابل سویا به پدیده فصل تیمش فرصت می دهد یا نه.به هر صورت به نظر می رسد که پدری شانس زیادی برای حضور در لیست دارد و شدت مصدومیتش خیلی کمتر از چیزی است که در ابتدا به نظر می رسید. 

از سویی رونالد آرائوخو برای دومین روز پیاپی تمرین نکرد و به نظر می رسد که مدافع اروگوئه ای نمی تواند در بازی چهارشنبه حضور داشته باشد. میرالم پیانیچ بوسنیایی نیز همچنان مصدوم است و در تمرین امروز حضور نداشت. آنسو فاتی، سرجی روبرتو و فیلیپه کوتینیو هم دیگر غایبان تمرین روز سه شنبه بارسلونا بودند.بقیه بازیکنان تیم بزرگسالان بارسلونا و همچنین ایلایکس موریبا از آکادمی در تمرین امروز حضور پیدا کردند. کومان بعد از جلسه تمرینی صبح چهارشنبه لیست تیمش برای بازی مقابل سویا را اعلام خواهد کرد.

4125