فلاح: روی پرتاب اوت‌های محمدی تمرین خاصی انجام نمی دهیم/ امیدوارم به بازیکنی مثل حسینی تبدیل شوم

فلاح: روی پرتاب اوت‌های محمدی تمرین خاصی انجام نمی دهیم/ امیدوارم به بازیکنی مثل حسینی تبدیل شوم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: برای استفاده از پرتاب‌های اوت نادر محمدی تمرین خاصی انجام نمی دهیم و فقط بحث هماهنگی را دنبال می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، سامان فلاح درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود و از ابتدا تلاش کردیم سه امتیاز را به دست آوریم. خدا را شکر با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان این اتفاق رخ داد و موفق به پیروزی شدیم.

وی درباره گلزنی خود در این مسابقه توضیح داد: دومین گل من در لیگ برتر بود و پس از اینکه در بازی با پرسپولیس به دلیل محرومیت نتوانستم به زمین بروم، سعی کردم مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشته باشم. خوشبختانه با گلزنی به شرایط خوب بازگشته و توانستم جواب اعتماد مهدی تارتار را بدهم. 

مدافع تیم پیکان ادامه داد: به نظرم محرومیتم در بازی با پرسپولیس منصفانه نبود. کارت زرد اولی که مقابل ماشین‌سازی گرفتم درست بود اما داور نباید کارت زرد دوم را نشان می داد زیرا به هیچ وجه روی بازیکن ماشین‌سازی خطا نکردم. اکثر کارشناسان هم اعتقاد داشتند آن حرکت کارت نداشت اما با آن اخراج از حضور در دیدار مقابل پرسپولیس محروم شدم.

فلاح درباره به ثمر رسیدن گل اول پیکان مقابل نفت آبادان روی پرتاب اوت نادر محمدی توضیح داد: تمام تیم‌ها در صورت در اختیار داشتن چنین بازیکنی از پرتاب‌هایش استفاده می‌کنند اما اکنون محمدی بازیکن پیکان است و ما از پرتاب‌های اوت وی بهره می‌بریم. خوشبختانه این پرتاب‌ها تاکنون برای تیم پیکان مؤثر بوده است. 

وی درباره اینکه آیا پیکان روی پرتاب‌های اوت نادر محمدی تمرین زیادی انجام می دهد، گفت: تمرین خاصی انجام نمی‌دهیم فقط بحث هماهنگی نادر با سایر بازیکنان مثل خودم انجام می‌شود و این هماهنگی‌ها در تمرین شکل می‌گیرد. 

مدافع پیکان درباره انتقادهای مطرح شده نسبت به مهدی تارتار به دلیل استفاده پیکان از پرتاب‌های اوت بلند محمدی اظهار داشت: اگر به بازی ما مقابل صنعت نفت دقت کرده باشید متوجه می‌شوید بیشتر مالکیت بازی دست پیکان بود. قطعا تیم‌های دیگر هم در صورت در اختیار داشتن بازیکنی مثل محمدی از وی استفاده می‌کنند ولی باور کنید تیم ما برای گلزنی راه‌های مختلفی را تمرین و انتخاب می‌کند.

فلاح درباره دیدار آینده پیکان مقابل شهر خودرو گفت: ان‌شاءالله بتوانیم در این بازی خارج از خانه که در مشهد برگزار می‌شود سه امتیاز را به دست آوریم و خود را به رتبه‌های بالای جدول نزدیک کنیم.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد جوانترین بازیکن فعلی پیکان باشد توضیح داد: متولد 22 اردیبهشت 1380 و جوانترین بازیکن تیم پیکان هستم. خدا را شکر مهدی تارتار لطف داشت و با اعتماد به من مرا از رده امیدهای پیکان به بزرگسالان آورد. خوشبختانه در این سه بازی هم توانستم جواب اعتماد سرمربی پیکان را بدهم.

مدافع پیکان درباره اینکه با توجه به آمار گلزنی خوب خود (دو گل در سه بازی) به رقابت با سیدجلال حسینی برای کسب عنوان گلزن‌ترین مدافع فصل فکر می‌کند توضیح داد: آقا جلال بزرگ ما است و فعلا درس‌های زیادی از این بازیکن فوق‌العاده می‌گیریم. امیدوارم در آینده بتوانم به بازیکنی مثل سیدجلال حسینی تبدیل شوم.

فلاح درباره اظهارات مهدی تارتار مبنی بر لزوم تقویت تیم پیکان با توجه به جوانی شاگردانش گفت: این موضوع به نظر کادرفنی بستگی دارد و نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم.

6641