جذب امباپه برای رئال مادرید راحت‌تر است یا هالند؟

جذب امباپه برای رئال مادرید راحت‌تر است یا هالند؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از این باشگاه، با بحرانی جدی در خط حمله روبرو شده است به طوری که آمار گلزنی این تیم بسیار افت کرده است و وابستگی رئال مادرید به بازیکنی مثل کریم بنزما بسیار زیاد شده و او تبدیل به مرد اول خط حمله رئال مادرید شده است و هرگاه کریم دچار تزلزل و مصدومیت می‌شود، رئال مادرید با مشکلی جدی روبرو می‌شود.

به گزارش فوتبالی، ارلینگ هالند و کیلیان امباپه دو بازیکنی هستند که از آن‌ها به عنوان بهترین بازیکنان آینده‌ی جهان فوتبال نام برده می‌شود. در واقع بسیاری معتقدند که امباپه و هالند همان بازیکنانی هستند که قرار است جایگزین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو فوق ستاره عصر حاضر جهان فوتبال شوند.

با توجه به درخشش امباپه مقابل بارسلونا و عملکرد خوبی که او در این فصل داشته، بازیکن فرانسوی اولویت اول رئال مادرید برای تابستان خواهد بود اما رسانه‌ی کوپه معتقد است که رئال مادرید کار به مراتب ساده تری برای جذب هالند نسبت به کیلیان امباپه خواهد داشت چرا که مذاکره با دورتموند راحت تر از مذاکره با باشگاه متمولی مثل پاری سن ژرمن است که اهداف بزرگی مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون این قضیه رخ خواهد داد.

1470