حمله هواداران آیندهوون به مهاجم آژاکس بخاطر شادی گل

حمله هواداران آیندهوون به مهاجم آژاکس بخاطر شادی گل

پایگاه خبری فوتبالی – دوشان تادیچ مورد حمله هواداران تیم آیندهوون قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته ۲ تیم آیندهوون و آژاکس در چهارچوب رقابت‌های لیگ هلند به مصاف هم رفنتد. این بازی تا دقایق پایانی با حساب ۱-۰ به سود آیندهوون در جریان بود که در دقیقه ۹۲ یک پنالتی برای تیم آژاکس گرفته شد. پس از گل شدن این ضربه، تادیچ به سمت دنزل دامفری، مدافع راست تیم ایندهوون رفت و جلوی او شروع به شادی کرد. در این حین هم به نظر می‌رسد این ۲ نفر کلماتی را هم علیه هم به زبان آوردند.

تادیچ در این زمینه گفته: توپ را هنگام پنالتی برداشتم اما ۳ بازیکن به سمت نقطه پنالتی آمدند و به زمین جوری ضربه زدند که یک چاله درست شد. دامفری به من گفت من یک آشغال هستم که این ضربه را از دست می‌دهد. من هم گل زدم و پاسخ او را دادم.

این اتفاقات اما به مذاق هواداران آیندهوون خوش نیامد و تعدادی از آن‌ها پس از پایان بازی بیرون ورزشگاه منتظر بودند تا هنگام حرکت تادیچ به سمت اتوبوس تیم آژاکس از خجالت او دربیایند که همین اتفاق هم رخ داد و هنگام سوار شدن تادیچ موجی از فحش‌ها به سمت او روانه شد و البته چند هوادار هم به سمت او سکه پرتاب کردند. در هر صورت با مشقت فراوان تادیچ سوار اتوبوس شد تا ماجرا خاتمه یابد.

1101