خط حمله پرسپولیس همچنان بدون تغییر مقابل سایپا

خط حمله پرسپولیس همچنان بدون تغییر مقابل سایپا

پایگاه خبری فوتبالی- خط حمله قرمزها بر خلاف آنچه پیش بینی می شد بدون تغییر به مصاف سایپا خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که امروز شاگردان یحیی گل محمدی به مصاف سایپا و شاگردان ابراهیم صادقی خواهند رفت، با جذب مهدی ترابی بسیاری تصور می کردند خط حمله پرسپولیس مقابل نارنجی پوشان دچار تغییراتی شود اما بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات این تیم و عدم ثبت قرارداد مهدی ترابی به صورت رسمی مانع این موضوع شد.

سرمربی پرسپولیس در بازی مقابل سایپا در خط حمله باز هم زوج امید عالیشاه و وحید امیری را به زمین خواهد فرستاد تا مانند بازی مقابل گل گهر روی جنب و جوش امید عالیشاه بتواند دروازه حریف نارنجی پوش خود را با خطر مواجه کند. 

عالیشاه که این روزها در اوج آمادگی خود به سر می برد و در آخرین بازی این تیم مقابل شاگردان امیر قلعه نویی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود، با روندی قابل توجه در پاس گل و گلزنی جایگاه ثابتی نصیب خود در ترکیب کرد و با امیری به دنبال گلزنی در این جدال خواهند بود.

وحید امیری که در دو بازی آخر پرسپولیس مقابل پیکان و گل گهر با افت محسوسی مواجه شده بود و موقیت های گلزنی را از دست داد سابقه گلزنی مقابل سایپا را در کارنامه خود دارد و تلاش می کند تا در کنار امید عالیشاه بتواند باز هم به سایپا گل بزند.

7655