پرسپولیس به دنبال شروعی مقتدرانه در نیم‌فصل دوم

پرسپولیس به دنبال شروعی مقتدرانه در نیم‌فصل دوم

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان یحیی اگرچه لیگ بیستم را با تساوی بدون گل برابر سایپا آغاز کردند، اما در ادامه بعد از یک روند پرفراز و نشیب، نیم‌فصل نخست را با قهرمانی به پایان بردند.

به گزارش فوتبالی، تنها چند روز پس از قطعی کردن قهرمانی نیم‌فصل در سیرجان، قرمزها امروز در تهران نیم‌فصل دوم را باز هم روبه‌روی سایپا آغاز می‌کنند، تیم سختکوش ابراهیم صادقی، در نیم‌فصل اول با درخشش خیره‌کننده اکبر منادی یک امتیاز دلچسب از پرسپولیس گرفت. 

شاگردان یحیی گل محمدی در هفته های پایانی نیم فصل اول بار دیگر خود را یکی از مدعیان جدی لیگ برای کسب عنوان قهرمانی معرفی کردند و حالا پرسپولیس، قهرمان چهار دوره پیاپی رقابت‌های لیگ برتر دوباره با شاگردان ابراهیم صادقی رو‌در‌رو می‌شود، سایپا با 10 گل زده یکی از ضعیف‌ترین خط حمله‌های لیگ را دارد و پرسپولیس با هشت گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را به نام خود زده که با این حساب باز کردن دروازه قرمزها برای نارنجی پوشان کار ساده‌ای نیست.

پرسپولیسی ها برای ادامه روند خوب خود در لیگ بیستم انگیزه های زیادی دارند و نمی خواهند صدر جدول را به رقبای خود واگذار کنند.

در حالی که با بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس رقابت بین بازیکنان این تیم برای حضور در ترکیب ثابت به اوج خود رسیده است، اما ترابی به دلیل بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم واریز به موقع مطالبات  ماریو بودیمیر نمی تواند قرمزها را مقابل تیم سابق خود همراهی کند.

پرسپولیس به دنبال شروعی مقتدرانه در نیم‌فصل دوم است و می‌خواهد مثل بازی با گل‌گهر میخش را محکم بکوبد. گل‌محمدی با وجود اینکه نتوانسته مهره‌های دلخواهش را جذب کند یا حداقل از آنها استفاده ببرد به اندازه کافی مهره توانمند دارد تا سایپا را تحت فشار بگذارد و از همین بازی نخست به خواسته‌اش برسد.

شروع نیم‌فصل دوم می‌تواند آغاز یک حرکت دوباره برای جا گذاشتن رقبا و فاصله گرفتن از آنها باشد تا رویای پنجمین قهرمانی متوالی محقق شود.

7655