قهرمانی نیم فصل در دست شاگردان یحیی

قهرمانی نیم فصل در دست شاگردان یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزها با توجه به نتیجه امروز بازی سپاهان و استقلال برای قهرمانی در نیم فصل به 4 امتیاز از هر دو بازی آینده خود نیاز دارند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی در صورت برتری و یا کسب 4 امتیاز از هر دو بازی آینده، قهرمان نیم‌فصل خواهد شد اما اگر این تیم نتواند امتیازات لازم را کسب کند، سپاهان و شاگردان محرم نویدکیا با 3 امتیازی که در دیدار امروز کسب کرد قهرمان نیم فصل خواهد شد.

زردپوشان اصفهان که امروز موفق شدند استقلال را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از پیش رو بردارند برای مشخص شدن چهره قهرمان نیم فصل باید منتظر نتایج پرسپولیس در دو بازی آینده باشد تا در صورت لغزش شاگردان یحیی گل محمدی برابر پیکان و گل گهر خود را به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ بیستم معرفی کنند.

پرسپولیس که در این فصل به آرامی اوج گرفته و توانسته مسیرش را برای رسیدن به قهرمانی در میانه راه، هموار کند، شاید پس از شکست روبه‌روی آلومینیوم، هیچ‌کس انتظار نداشت این تیم شانس کسب قهرمانی در نیم‌فصل باشد اما سه پیروزی متوالی، دوباره این تیم را احیا کرد و صدای پای قرمزها را به صدر جدول رساند.

یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با وجود تلاش استقلال و سپاهان که برای قهرمانی نیم‌فصل دورخیز کرده‌ بودند، بیشترین شانس را برای قرار گرفتن در صدر جدول در پایان نیم‌فصل اول دارند. قرمز‌ها سه‌شنبه گذشته در یکی از بازی‌های عقب‌افتاده‌شان مقابل مس رفسنجان با یک گل پیروز شدند و با 24 امتیاز و یک بازی کمتر تیم سوم جدول هستند.

شاگردان یححی گل محمدی با پیروزی و یا کسب 4 امتیاز در دو بازی باقی‌مانده‌شان تا پایان نیم‌فصل که مقابل پیکان و گل‌گهر است، می‌توانند نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان برسانند.

7655