ادامه هیکلی شدن ستاره سابق چلسی: هر روز غول‌‌پیکرتر می‌شود!

ادامه هیکلی شدن ستاره سابق چلسی: هر روز غول‌‌پیکرتر می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو تورس در طول دوران فوتبالش جثه کوچکی نداشت اما به هیکلی بودن هم شناخته نمی شد.

به گزارش فوتبالی، معمولا مدافعان میانی هیکلی در نبردهای تن به تن می توانستند از پس ستاره سابق چلسی و لیورپول بر بیایند و به طور مثال تورس به اندازه دروگبا قدرت بدنی نداشت. فرناندو اما پس از پایان فوتبالش در لیگ ژاپن تصمیم گرفته است که به بدنسازی روی بیاورد و تصاویری که از هیکل جدیدش در شبکه های اجتماعی منتشر می کند به شدت مورد توجه قرار می گیرد.  در حقیقت ستاره سابق چلسی و لیورپول بخش زیادی از زمانش در دوران بعد از بازنشستگی را در سالن بدنسازی سپری می کند.

تورس 36 ساله حالا تصویر جدیدی از خودش در سالن بدنسازی منتشر کرده است که هیکلش عظیم تر از قبل شده است و خیلی از هواداران فوتبال می گویند که اگر چنین هیکلی را در دوران فوتبالش داشت می توانست مهاجمی مهارنشدنی برای مدافعان حریف باشد. برخی دیگر هم به شوخی می گویند که تورس شاید قصد حضور در ورزشهای رزمی را دارد و می خواهد رشته  ورزشی خود را عوض کند!

تورس اخیرا به دلیل مسائل شخصی از سمت خود به عنوان کمک مربی در کادر فنی تیم اتلتیکو مادرید بی کناره گیری کرد. البته نشریه آس در گزارشی عنوان کرد که مشکل وی جدی نیست و به زودی به اتلتیکو برمی گردد تا به تجربه اندوزی به عنوان مربی ادامه بدهد.

4125