عکس؛ وقتی که سولشر از شوت هافبک تیمش ذوق کرد!

عکس؛ وقتی که سولشر از شوت هافبک تیمش ذوق کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد و چلسی یک بازی تقریبا بی حادثه را داشتند و تقابل دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج در روز یکشنبه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، تقابل دو تیم در اولدترافورد در دور رفت نیز با تساوی بدون گل به اتمام رسید. البته بازی روز یکشنبه چند صحنه خاص هم داشت. به طور مثال یونایتد معتقد بود که باید پنالتی هودسون اودوی گرفته می شده و داور مرتکب اشتباه شده است. با وجود آن که در تصاویر آهسته واضح بود که بازیکن چلسی برای کنترل توپ از دستش استفاده کرده است، استوارت آتول داور بازی تصمیم گرفت که این صحنه را پنالتی اعلام نکند و حتی با بررسی صحنه در مانیتور داور ویدیویی هم نظرش عوض نشد. هودسون اودوی دقایقی بعد با یک شوت محکم نزدیک بود گلزنی کند.

در نیمه اول دو تیم موقعیت های کمی داشتند و به جز شوت هودسون اودوی ، مهاجم فرانسوی چلسی یعنی ژیرو هم موقعیت دیگری داشت. بعد از آن گل زیاش مردود اعلام شد و بدین ترتیب دخیا توانست کلین شیت خود را تکمیل کند.

اما یکی از جالب ترین صحنه های بازی مربوط به نیمه دوم بود، زمانی که فرد از بیرون محوطه جریمه با پای غیرتخصصی خود یعنی پای راست شوت زد. شوت بازیکن برزیلی بد نبود و با اختلاف کمی به اوت رفت اما به نظر می رسید که سولشر سرمربی نروژی یونایتد به شدت ذوق کرده است و در تصاویر تلویزیونی در حالی که لبخند می زد برای بازیکن تیمش به شکل بامزه ای لایک نشان داد!

4125