کمپین تعدادی از هواداران فیفا: نویل و کرگر را به فیفا ۲۲ اضافه کنید!

کمپین تعدادی از هواداران فیفا: نویل و کرگر را به فیفا ۲۲ اضافه کنید!

پایگاه خبری فوتبالی – یکی از هواداران دنیای فوتبال یک کمپین تشکیل داده تا از شرکت الکترونیک آرتز درخواست شود گری نویل و جیمی کرگز به عنوان گزارشگر بازی به فیفا ۲۲ اضافه شوند.

به گزارش فوتبالی، این ۲ نفر از محبوب‌ترین مجریان شبکه اسکای اسپورت هستند که کل کل‌های بامزه و جذابی روی آنتن زنده و شبکه‌های اجتماعی دارند و این مسئله مورد استقبال شدید هواداران قرار گرفته. تا جایی که هواداران دوست دارند صدای این ۲ نفر را در بازی کامپیوتری بشنوند. در متن کمپین و درخواست امضای الکترونیکی برای حضور این ۲ گزارشگر نوشته شده: گری نویل و جیمی کرگز ۲ نفر از بهترین مجریان و گزارشگران فوتبال هستند و هواداران دوست دارند صدای آن‌ها را در بازی بشنوند. گزارشگران جدید بازی به اندازه نفرات قبل جذابیت ندارند. مخصوصا در زمینه ارائه نظرات درباره لیگ برتر انگلیس. شرکت الکترونیک آرتز باید کار صحیح را انجام دهد و محبوب‌ترین گزارشگران را به فیفا ۲۲ اضافه کند.

در نسخه فعلی بازی فیفا برای سال ۲۰۲۱ مارتین تایلر و آلن اسمیت از بازی حذف شده‌اند و به جای‌شان درک را و لی دیکسون در نسخه انگلیسی بازی حضور دارند اما به نظر می‌رسد استقبال زیادی از این ۲ نفر نشده و هواداران اعتراض خود را نسبت به گزارشگران در شبکه‌های اجتماعی بیان کرده‌اند.

1101