سوژه شدن سه پیش‌بینی اشتباه کرگر درباره رئال مادرید

سوژه شدن سه پیش‌بینی اشتباه کرگر درباره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید شب گذشته موفق شد با نتیجه دو بر صفر بروسیا دورتموند را شکست بدهد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، جیمی کرگر بازیکن سابق لیورپول که سال ها است در برنامه های مختلف تلویزیونی به عنوان کارشناس و مجری فعالیت می کند، پیش بینی کرده بود که در فینال لیگ قهرمانان اروپا بروسیا دورتموند موفق می شود با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و جام را بالای سر ببرد. از سوی دیگر او در مرحله نیمه نهایی هم پیش بینی کرده بود که بایرن مونیخ موفق می شود رئال مادرید را حذف کند و به فینال برسد. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم پیش بینی جیمی کرگر به این شکل بود که منچستر سیتی، رئال مادرید را حذف خواهد کرد.

هیچ کدام از این پیش بینی های جیمی کرگر به وقوع نپیوست و رئال مادرید از سد منچسترسیتی، بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند عبور کرد و موفق شد قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

کاربران شبکه های اجتماعی با جیمی کرگر شوخی می کنند و از او خواسته اند که دیگر نتیجه بازی ها را پیش بینی نکند چرا که به نظر می رسد او مهارتی در این زمینه ندارد.

1471