سولشر: من بدترین بازنده در منچستریونایتد هستم!

سولشر: من بدترین بازنده در منچستریونایتد هستم!

پایگاه خبری فوتبالی – حالات جالب صورت و رفتار منحصر به فرد برونو فرناندز هنگام ناکامی یا شکست برای بسیاری از رسانه‌ها جذاب است. سرمربی منچستر یونایتد در این رابطه حرف‌های جالبی بیان می‌کند. او گفته خودش بدترین بازنده از لحاط نشان دادن احساسات است اما احساساتش را به آن شکل بروز نمی‌دهد. هرچند که بعضی بازیکنان حالات عصبی و درماندگی وی را مشاهده کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، سولشر در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: اگر در منچستر یونایتد هستید و از شکست لذت می‌برید یعنی در جای نادرستی قرار دارید. من درماندگی‌ام را به اندازه برونو نشان نمی‌دهم اما فکر می‌کنم بدترین بازنده (از نظر نشان دادن حالات احساسی) در باشگاه هستم. شما احتمالا این مسئله را نمی‌بینید اما بازیکنان متوجه می‌شوند.

سرمربی تیم منچستر یونایتد درباره توماس توخل که سرمربی تیم چلسی است پیش از دیدار مقابل این تیم گفته: توماس یکی از مربیانی است که فوتبال را دوست دارد و آن را می‌شناسد. او تیمش را به بهترین شیوه ممکن برای هر بازی آماده می‌کند. مربیان با نتایج زنده هستند و اگر شما احساس کنید که چیزی باید تغییر کند باید آن را تغییر دهید. شما باید تصمیماتی سخت بگیرید زیرا در انتها نتیجه است که همه چیز را تعیین می‌کند و همه چیز به سرمربی ربط دارد. اهمیتی ندارد که یک بازیکن ۷۵ دقیقه بازی کند یا ۳۰ دقیقه.

1101