جر و بحث پیرلو با گزارشگر: اول بازی‌های یوونتوس را مشاهده کنید و بعد نظر دهید!

جر و بحث پیرلو با گزارشگر: اول بازی‌های یوونتوس را مشاهده کنید و بعد نظر دهید!

پایگاه خبری فوتبالی – آندرا پیرلو و جیانکارلو پادوان، گزارشگر شبکه اسکای در مصاحبه پس از بازی یوونتوس مقابل ورونا که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید به جر و بحث پرداختند.

به گزارش فوتبالی، پیرلو در کنفرانس پس از بازی خود گفت: حضور بازیکنان در پست‌هایی غیر تخصصی؟ اگر به غایبین نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید ما در شرایط اضطراری قرار داریم. ساندرو را در پست مدافع وسط بازی آماده کردم و بیشتر از این نمی‌توانستیم خلاق باشیم. اگر مدافع وسط، مدافع کنار و مهاجم نداشته باشید چه کاری می‌کنید. به من بگویید تا همان کار را انجام دهم.

گزارشگر اسکای از پیرلو پرسید آیا نمی‌شد با استفاده از دراگوسین یک خط دفاع ۴ نفره تشکیل داد؟ پیرلو در پاسخ گفت: دراگوسین یک مدافع کنار نیست و هیچ وقت در این پست بازی نکرده. او یک مدافع وسط در سیستم ۳ دفاعه است. شما باید بازی‌های ما را پیش از نظر دادن مشاهده کنید.

پادوان به پیرلو گفت که بازی‌ها را با دقت مشاهده کرده اما پیرلو گفت: به نظر نمی‌آید که این اتفاق رخ داده باشد زیرا دراگوسین هرگز در آن پست استفاده نشده.

در ادامه از پیرلو پرسیده شد چرا در سیستم ۱-۲-۴-۳ از کیه‌زا و برناردسکی در پست‌های غیر تخصصی استفاده شد که او گفت: من را ببخشید اما شما چه کسی را در آن سیستم استفاده می‌کند؟ کیه‌زا یک وینگر است و بارها در آن پست بازی کرده. مانند برناردسکی. شاید تنها ۲ بازیکن در پست غیر تخصصی بازی کردند. وقتی تغییرات لحاظ می‌کنید نیاز به هماهنگ و وفق دادن دارید.

1101