عکس؛ گلزنی شماره 7 ورونا به سبک رونالدو مقابل چشمان او!

عکس؛ گلزنی شماره 7 ورونا به سبک رونالدو مقابل چشمان او!

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس در این هفته از رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا با نتیجه‌ی یک بر یک مقابل هلاس ورونا متوقف شده و نتوانست عملکرد خوبی را از خود ارائه دهد. در این بازی کریستیانو رونالدو تک گل یوونتوس را به ثمر رساند اما بیانکونری‌ها در دقیقه 77 گل خوردند و دیگر نتوانستند گلزنی کنند تا در این هفته از رقابت‌ها امتیاز از دست داده باشند.

به گزارش فوتبالی، گل دوم هلاس ورونا روی ضربه‌ی سر بازیکن شماره 7 این تیم یعنی آنتونین باراک به ثمر رسید. او که شماره‌ای مشترک با کریستیانو رونالدو دارد، در حالی که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس درون محوطه‌ی جریمه بود و شاهد ماجرا بود، با پرشی بلند و ضربه‌ی سر، شزنی را مغلوب کرده و دروازه یووه را گشود. رونالدو که خود همواره به پرش های بلند و ضربات سر معروف بوده، این بار شاهد گلزنی بازیکن هم شماره‌اش در تیم رقیب، به همین سبک بود.

رونالدو با پرش های بلند خود گل های زیبایی به ثمر رسانده است اما در این هفته از رقابت ها و درست در مقابل چشمان او، این بازیکن شماره 7 رقیب یعنی باراک بود که با پرشی زیبا گلزنی کرد و اکنون کار برای یووه برای رقابت با میلان و اینتر بسیار دشوار شده است.

1470