بایی: رونالدو یا مسی؟ من راموس را انتخاب می‌کنم!

بایی: رونالدو یا مسی؟ من راموس را انتخاب می‌کنم!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بزرگ ترین بحث فوتبالی دنیا را تشکیل می دهند که هیچ کس نمی تواند به این که چه کسی بهتر است، پاسخ مشخصی بدهد هر چند که به نظر می رسد که اریک بایی مدافع میانی منچستریونایتد نظر خاص خود را دارد.

به گزارش فوتبالی، انتخاب یکی از میان مسی و رونالدو به سلیقه فوتبالی افراد برمی گردد چرا که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند اما بایی پاسخی متفاوت و منحصربفرد را به این پرسش داده است. در حقیقت مدافع یونایتد در گفتگو با بالاگه خبرنگار اسپانیایی در این باره گفت:" منبع الهام من همیشه سرجیو راموس بوده است. مدت زیادی او را تحسین می کردم چرا که او کارهای زیادی در فوتبال انجام می دهد و در بالاترین سطح کار می کند. از نظر من راموس یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است. هر کسی نظری دارد اما او یکی از بهترین هاست. او یک الگوی فوق العاده برای من است. اگر از من بپرسید که از بین رونالدو و مسی یکی را انتخاب کنم، می گویم راموس!"

سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید در سالهای اخیر یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا بوده است هر چند که اخیرا بحث تمدید نشدن قراردادش با رئال جنجال ساز شده و البته شایعاتی هم در مورد پیوستنش به یونایتد مطرح است.

4125