هدیه مالک چلسی به خودش : کشتی تفریحی لاکچری، بزرگ‌تر از کاخ باکینگام

هدیه مالک چلسی به خودش : کشتی تفریحی لاکچری، بزرگ‌تر از کاخ باکینگام

پایگاه خبری فوتبالی - رومن آبراموویچ مالک روس چلسی ثروت زیادی دارد. او مردی است که مالک یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست و هر سال ده ها میلیون دنیال به باشگاهش تزریق می کند تا بتواند برای قهرمانی لیگ انگلیس رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، آبراموویچ ثروتمند جدا از مدیریت باشگاه چلسی به نظر می رسد که تفریحات لوکس و منحصربفرد خود را دارد. در حقیقت او به تازگی یک کشتی  تفریحی بسیار گرانقیمت را هم به کلکسیون دارایی های خود اضافه کرده است.

آبراموویچ علاقه زیادی به کشتی و قایق های تفریحی دارد و در حقیقت کلکسیون گرانقیمت وی بیش از 430 میلیون پوند هزینه دارد. سان گزارش داده است که کشتی تفریحی جدید آبراموویچ ، "سولاریس" نام دارد و اخیرا برای اولین بار تصویری از آن منتشر شده است. این قایق تفریحی دو موتور برقی پیشرفته دارد و قرار است که قدرتمندترین قیق تفریحی دنیا تبدیل شود و مکانی هم برای فرود هلیکوپترها در آن تعبیه شده است. این کشتی می تواند به سرعت 18 گره دریایی برسد، 11 هزار تن وزن و 140 متر طول دارد. کشتی تفریحی جدید آبراموویچ 48 کابین دارد که می تواند میزبان 36 مسافر باشد و استخر، کلاب ساحلی، جکوزی و سالن بدنسازی برخی دیگر از امکانات آن هستند. البته 60 نفر خدمه نیز در این کشتی تفریحی مشغول به کار خواهند بود.  آن طور که آبراموویچ به نزدیکانش رفته، سولایس قرار است که حتی از کاخ باکینگام هم بزرگ تر و بلندتر باشد!

4125