آبراموویچ قیمت فروش چلسی را مشخص کرد

آبراموویچ قیمت فروش چلسی را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - رومن آبراموویچ مالک کنونی چلسی در روزهای اخیر به شدت در رسانه های انگلیس مورد انتقاد بوده است.

به گزارش فوتبالی، بریتانیایی ها به عنوان یکی از مخالفان اصلی حمله نظامی روسیه به اوکراین، به شدت از آبراموویچ متنفر هستند. در حقیقت احتمال دارد که آبراموویچ توسط دولت انگلیس تحریم شود و بدین ترتیب او چاره ای جز فروش سهام باشگاه چلسی نخواهد داشت.

تایمز گزارش داده است که اگر دولت انگلیس تصمیم بگیرد که آبراموویچ را تحریم کند، تاجر روس چاره ای جز فروش باشگاهش نخواهد داشت که بدین ترتیب او مجبور است که باشگاه چلسی را با مبلغ 1.5 میلیارد پوند یا حدودا 1.8 میلییارد یورو بفروشد. در حقیقت تحریم آبرامویوچ باعث خواهد شد تا قیمت چلسی به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند.

گفته می شود که جیم راتکلیف مالک گروه محصولات شیمیایی "اینئوس" برای خرید سهام باشگاه چلسی ابراز امادگی کرده است. اینئوس در سال 2019 سهام باشگاه نیس را خرید و مالک یک تیم دوچرخه سواری هم هست. به جز راتکلیف گفته می شود که چندین شرکت آمریکایی نیز برای خرید سهام چلسی ابراز آمادگی کرده اند.

چلسی فعلا در میانه بحران مدیریتی خود باید اماده حضور در فینال جام اتحادیه انگلیس مقابل لیورپول شود تا پس از قهرمانی جهان به دنبال کسب تورنمنتی دیگر در سال 2022 باشد.

4125